سازماندهی آژانس‌های تبلیغاتی

1,200,000 تومان 600,000 تومان
sazmandehi ajans tablighati-ideeschool

سازماندهی آژانس‌های تبلیغاتی

درباره دوره

راه‌اندازی و اداره هر کسب‌وکاری، علاوه بر دانش و تخصص در زمینه موردنظر، به مهارت‌هایی نیاز دارد که تقریباً بین همه کسب‌وکارها مشترک است. اگر به تبلیغات علاقه‌مند باشید و در این زمینه کار کرده باشید، متوجه شده‌اید که تأسیس و سازمان‌دهی آژانس تبلیغاتی کار ساده‌ای نیست. افراد زیادی بوده‌اند که باوجود سال‌ها تجربه موفق در کار تبلیغات، وقتی شرکت خودشان را تأسیس کرده‌اند نتوانسته‌اند از عهده اداره برآیند و زمین خورده‌اند.

اگر می‌خواهید به‌عنوان مدیر آژانس تبلیغاتی عمل کنید، هم باید با فرایندهای مرتبط با تبلیغات آشنا شوید و هم فرایندهای عمومی همه کسب‌وکارها را به‌خوبی بشناسید. دوره راه‌اندازی و سازمان‌دهی آژانس‌های تبلیغاتی در مدرسه ایده به شما امکان می‌دهد تا با همه نیازمندی‌های مدیریت آژانس‌های تبلیغاتی آشنا شوید و خود را برای اداره موفق چنین شرکت‌هایی آماده کنید. با برخورداری از چنین مهارتی، می‌توانید در آژانس‌های تبلیغاتی مشغول به کار شوید و حتی پس از کسب تجربه لازم، کسب‌وکار مستقل خودتان را راه بیندازید.

 

مخاطبان دوره 

  • طراحان گرافیک، مدیران و کارشناسان تبلیغات، بازاریابی، برندینگ و روابط عمومی
  • کارآفرینان، مؤسسان، صاحبان و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب‌وکار در زمینه تبلیغات
  • افرادی که با مدیریت تبلیغات سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • تعریف آژانس و انواع آن
  • تعریف گردش اطلاعات و دلایل نیاز به آن
  • معرفی فرایندهای مرتبط با تبلیغات (خلاقیت، برنامه‌ریزی، مدیریت پروژه و…)
  • معرفی فرایندهای عمومی مرتبط با همه کسب‌وکارها (مدیریت منابع انسانی، کنترل موجودی، مالی، تدارکات و…)
  • گزارش‌دهی (درون‌سازمانی و برون‌سازمانی)
  • مدیریت منابع (تجهیزات، مالی، انسانی)
  • مشتری‌مداری، نظرسنجی از مشتریان و اهمیت آن، رسیدگی به شکایات مشتریان
  • بهبود مستمر و اهمیت آن در بقا و رشد سازمانی

 

سبک برگزاری دوره

شما در این کلاس با موضوع‌های مرتبط با محتوای دوره آشنا می‌شوید. برای هریک از مطالب مطرح‌شده در کلاس نمونه‌هایی عینی و واقعی به شما معرفی می‌شود و درباره آن‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازید تا نحوه استفاده از آنچه را به‌صورت تئوری یاد گرفته‌اید در عمل مشاهده کنید.

 

خروجی دوره

در پایان این دوره یاد می‌گیرید که چطور باید آژانس‌های تبلیغاتی را اداره کنید و باید چه مهارت‌هایی را در خود تقویت کنید تا بتوانید به‌خوبی از عهده این کار برآیید.

 


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۲۷

زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,200,000 تومان 600,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *