تصویرسازی در نشریات – تبلیغات – گرافیک و جراید

1,000,000 تومان
Advertising Illustration-ideeschool

تصویرسازی در نشریات – تبلیغات – گرافیک و جراید

 

درباره دوره

یکی از باسابقه‌ترین شیوه‌های بیان انسان از طریق تصویرسازی است که دو حوزۀ ادبیات و هنر را به هم پیوند می‌دهد. شما می‌توانید متن‌ها را با تصویرسازی به مفاهیمی بصری تبدیل کنید. این کار کمک می‌کند تا مخاطب (خواننده) مفهوم موجود در متن را سریع‌تر دریافت کند و این دریافت برای او ماندگارتر باشد.

تصویرسازی در تبلیغات و مطبوعات شاخه‌ای بسیار تخصصی از تصویرسازی است که از عوامل مهم در کار این حوزه‌ها به شمار می‌آید. تصویرگر باید به حجم اطلاعات وسیع تصویری، اجتماعی، گرافیکی و… مجهز باشد. و باید بتواند تداعی‌های مفاهیم مختلف را به‌شکلی ساده و جذاب ترسیم کند.

وجود تصویرگر ماهر و کار بلد در مؤسسات نشر و تبلیغات یکی از نقاط قوت این مؤسسات است. وقتی شما خود را به‌عنوان فردی ماهر به بازار کار معرفی می‌کنید، فرصت‌هایی را برای همکاری با مطبوعات و آژانس‌های تبلیغاتی به دست می‌آورید که تمایز کار شما را با دیگران به‌وضوح نشان می‌دهد. برای تبدیل‌شدن به چنین فردی، باید در کنار افرادی که تجربه و مهارت زیادی در این زمینه دارند قرار بگیرید.

دوره آموزش تصویرسازی در نشریات و تبلیغات در مدرسه ایده این فرصت را برای شما فراهم می‌کند. شما با شرکت در این دوره با استفاده از راهنمایی‌های مدرسی حرفه‌ای یاد می‌گیرید که چگونه تصاویر مناسب را در کنار متن‌های مطبوعاتی یا تبلیغاتی خلق کنید تا پیام آن را هرچه بیشتر و واضح‌تر به مخاطب انتقال دهید.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های نقاشی، طراحی، گرافیک و رشته‌های مرتبط
  • مدیران و کارشناسان نشریات، مؤسسات طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی
  • افرادی که با تصویرسازی مطبوعاتی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • مقدمات تصویرسازی مطبوعاتی
  • چگونگی خلق کاراکتر و فضای تصویری از ایده تا اجرا متناسب با نیاز سفارش‌دهنده
  • نحوۀ تصویرسازی برای پوستر، جلد کتاب، کاور سی‌دی، لیوان، تیشرت، جعبه، کارت تبریک، کارت‌پستال و…
  • طراحی و شخصیت‌سازی به‌عنوان نمادی از مؤسسه، محصول و…
  • طراحی کاراکتر یا تصویر برای تبلیغ و سفارش شخصی هنرجو

 

سبک برگزاری دوره

این کلاس‌ها در مدرسه ایده معمولاً به‌صورت ترکیبی (تئوری و عملی) برگزار می‌شود. در بخشی از کلاس، به‌صورت تئوری با موضوع‌های مرتبط با محتوای دوره آشنا می‌شوید و در بخش دیگر، باهم تمرین می‌کنید تا یاد بگیرید که چطور می‌توانید از موضوع‌های مطرح‌شده به‌درستی استفاده کنید. به‌این‌ترتیب، اشکالات و نقاط ضعف خود را حین تمرین پیدا می‌کنید و با راهنمایی‌های مدرس می‌توانید آن‌ها را رفع کنید.

 

خروجی دوره

در پایان این دوره با کسب مهارت اجرایی برای تصویرسازی، می‌توانید تصویری مناسب با پیام متن‌های مختلف اعم از تبلیغات، داستان، مقاله، گزارش و طنز تهیه کنید که خلاصه و مکمل آن پیام باشد. می‌توانید با تکیه بر مهارت‌هایی که به دست آورده‌اید، از فرصت همکاری با نشریات و آژانس‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

 


نام استاد : محمد احتشامی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۲۵

زمان برگزاری دوره :پنجشنبه  ها ساعت ۱۰ الی ۱۳

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
سوابق حرفه ای : در حال حاضر مدیر هنری روزنامه اصفهان امروز (10 سال) و مسئول اینفوگرافیک روزنامه قانون ( صفحه اقتصادی) همکاری به عنوان مدیر پروژه یا طراح : هفته نامه اسپادانا، هفته نامه فوتبال ایرانی ، هفته نامه کسب و کار، روزنامه اعتماد،روزنامه شرق،روزنامه کسب و کار، هفته نامه پیام هلال، هفته نامه آتیه نو، هفته نامه پیک مهارت، روزنامه همشهری، روزنامه گل ، روزنامه استقلال سایت ها : خبرآنلاین / اینفوگرافیک / ایمنا / ورزش ایرانی همکاری با شهرداری اصفهان - جوایز : نفر دوم جشنواره سراسری مطبوعات سال 1393 - نفر اول جشنواره استانی مطبوعات سال 1393 - نفر اول جشنواره استانی مطبوعات سال 1392 - نفر دوم جشنواره استانی مطبوعات سال 1391 - نفر اول جشنواره استانی مطبوعات سال 1390 - نفر دوم جشنواره استانی مطبوعات 1389 - نفر اول جشنواره استانی مطبوعات سال 1387

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *