برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های تبلیغاتی – Media Planning

1,500,000 تومان 750,000 تومان
modiryat rasane -ideeschool

برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های تبلیغاتی – Media Planning

درباره دوره

رسانه در دنیای امروز نقش زیادی در ترسیم و انتقال واقعیت‌ها دارد و به افراد امکان می‌دهد تا برحسب نیاز از کانال‌های ارتباطی مختلف برای اهداف مختلف استفاده کنند. بنابراین شما باید با شناخت درست و دقیق از رسانه‌ها و با برخورداری از یک برنامۀ جامع و مدوّن برای استفاده از هریک از آن‌ها مطابق با نیازها و اهداف خود بهره بگیرید. با شرکت در این دوره که یکی از زیرمجموعه‌های دوره‌های جامع مدیریت تبلیغات و بازاریابی است، نحوۀ برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های تبلیغاتی را یاد می‌گیرید.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مدیریت، بازاریابی، گرافیک، عکاسی و رشته‌های مرتبط
  • سرپرستان رسانه‌ای آژانس‌های تبلیغاتی
  • طراحان گرافیک و طراحان تبلیغات
  • افرادی که با خرید و فروش رسانه‌ها سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • مقدمات و مفاهیم
  • انواع رسانه‌های تبلیغاتی، قوت‌ها و ضعف‌ها
  • ضرورت و فرایند برنامه‌ریزی رسانۀ تبلیغاتی شامل تحقیقات و تحلیل بازار، اتخاذ استراتژی، انتخاب رسانه، زمان‌بندی اجرا
  • روش‌های برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه
  • شاخص‌های اثربخشی رسانه‌ها
  • نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی رسانه
  • ارزیابی کمپین رسانه‌ای اجراشده

 

سبک برگزاری دوره

تدریس و تمرین عملی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 

خروجی دوره

در پایان این دوره می‌توانید برای یک کمپین رسانه‌ای کامل را با تمام جزئیات برنامه‌ریزی کنید و با برخورداری از این مهارت برای ورود به بازار کار آماده می‌شوید.


نام استاد : رضا مافی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۹/۱۸

زمان برگزاری دوره :  چهارشنبه ها ساعت ۱۸ الی :۲۰:۳۰

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,500,000 تومان 750,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *