برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های تبلیغاتی – Media Planning

1,200,000 تومان 1,000,000 تومان
modiryat rasane -ideeschool

درباره دوره

رسانه در دنیای امروز نقش زیادی در ترسیم و انتقال واقعیت‌ها دارد و به افراد امکان می‌دهد تا برحسب نیاز از کانال‌های ارتباطی مختلف برای اهداف مختلف استفاده کنند. بنابراین شما باید با شناخت درست و دقیق از رسانه‌ها و با برخورداری از یک برنامۀ جامع و مدوّن برای استفاده از هریک از آن‌ها مطابق با نیازها و اهداف خود بهره بگیرید. با شرکت در این دوره که یکی از زیرمجموعه‌های دوره‌های جامع مدیریت تبلیغات و بازاریابی است، نحوۀ برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های تبلیغاتی را یاد می‌گیرید.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مدیریت، بازاریابی، گرافیک، عکاسی و رشته‌های مرتبط
  • سرپرستان رسانه‌ای آژانس‌های تبلیغاتی
  • طراحان گرافیک و طراحان تبلیغات
  • افرادی که با خرید و فروش رسانه‌ها سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • مقدمات و مفاهیم
  • انواع رسانه‌های تبلیغاتی، قوت‌ها و ضعف‌ها
  • ضرورت و فرایند برنامه‌ریزی رسانۀ تبلیغاتی شامل تحقیقات و تحلیل بازار، اتخاذ استراتژی، انتخاب رسانه، زمان‌بندی اجرا
  • روش‌های برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه
  • شاخص‌های اثربخشی رسانه‌ها
  • نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی رسانه
  • ارزیابی کمپین رسانه‌ای اجراشده

 

سبک برگزاری دوره

تدریس و تمرین عملی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 

خروجی دوره

در پایان این دوره می‌توانید برای یک کمپین رسانه‌ای کامل را با تمام جزئیات برنامه‌ریزی کنید و با برخورداری از این مهارت برای ورود به بازار کار آماده می‌شوید.


نام استاد : سعید اعزازی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۴/۲۴

زمان برگزاری دوره :  دوشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
سعید اعزازی فارغ التحصیل ازدانشگاه آمریکایی شارجه امارات متحده عربی ( مدیر بازرگانی – بازاریابی ، اقتصاد ) - عضو هیئت مدیره و مدیریت فروش دفتر مرکزی شرکت رسانه هنر – مشهد 2 سال 1378-1380 - مدیریت دفتر تهران شرکت رسانه هنر 2 سال 1380-1382 - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Art Media در امارات متحده عربی (دبی) 5 سال 1382-1387 - عضو رسمی و فعال انجمن بین المللی تبلیغات IAA - مشاور و مجری اطلاع رسانی و تبلیغات باشگاه ایرانیان دبی (Iranian Club Dubai ) 3 سال 1383-1386 - مدیریت بازرگانی شرکت رسانه هنر 2 سال 1387-1389 - عضو هیئت مدیر شرکت آشیانه پرواز توس مشهدو مشاور فروش و اطلاع رسانی– توسعه بازار 2 سال 1388-1390 - رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانیان رسانه هنر وابسته به هولدینگ شرکت مادر رسانه هنر از سال 1389 تا کنون - - عضو هیئت مدیره شرکت فرازش آفرید هشتم از سال 1389 تاکنون - عضو هیئت مدیره کمیته راهبردی هفته نامه فراخبر از سال 1392 تاکنون - رئیس هیئت مدیره شرکت آفرید تجارت پیشرو از سال 1392 تاکنون - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آوانگارد از سال 1393 تاکنون -

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,200,000 تومان 1,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *