بازاریابی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing)

2,000,000 تومان 1,000,000 تومان
bazaryabi rasaneha-ideeschool

بازاریابی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing)

درباره دوره

در این دوره که بخشی از دورۀ جامع مدیریت تبلیغات است، یاد می‌گیرید که چگونه با به‌کاربردن اجزای مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از این سیستم هوشمند در راستای اهداف بازاریابی و فروش شرکت‌تان استفاده کنید. در این دوره با پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی در ایران آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چگونه برای هر پلتفرم استراتژی بازاریابی تبیین کنید و چگونه اثربخشی استراتژی‌های خود را با آنالیز نتایج ارزیابی کنید. با شرکت در این دوره، با شبکه‌های اجتماعی، روند توسعۀ آن‌ها و کاربرد آن در بازاریابی آشنا می‌شوید.

مخاطبان دوره

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بازاریابی و رشته‌های مرتبط
  • افراد فعال در حوزۀ بازاریابی آن‌لاین و بازاریابی دیجیتال
  • افراد فعال در حوزۀ SEO، تولید و توزیع محتوا
  • افرادی که با بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • معرفی شبکه‌های اجتماعی و کاربرد آن‌ها در کسب‌وکارها
  • بررسی شبکه‌های اجتماعی به عنوان سیستم‌های هوشمند قابل مدیریت
  • یکپارچه‌سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با سایر اقدامات بازاریابی و فروش از تدوین برنامه‌های استراتژیک بازاریابی تا ارزیابی شبکه‌های اجتماعی
  • آشنایی با شرایط حقوقی مرتبت بر برنامه‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت تولید محتوا و تولید محتوای مناسب شبکه‌های اجتماعی
  • آشنایی با نرم‌افزارهای آنالیز شبکه‌های اجتماعی

سبک برگزاری دوره

تدریس و بررسی مطالعات موردی موفق در جهان همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

خروجی دوره

در پایان این دوره درک عمیقی از شبکه‌های اجتماعی و اجزای آن به دست می‌آورید و می‌دانید که چگونه می‌توان شبکه‌های اجتماعی را از یک پلتفرم خبررسان به یک وسیلۀ قوی و مدرن بازاریابی تبدیل کرد. می‌توانید طی پروژۀ کلاسی برای هریک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، استراتژی بازاریابی، استراتژی محتوا، روش‌های تعامل و شاخص‌های اثربخشی تبیین کنید. و با نرم‌افزارهای آنالیتیک آشنا می‌شوید و کاربرد هریک را می‌دانید.


نام استاد : حسین زینی وند

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۳۰

زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی - طی دوره میان مدت مدیریت اطلاعات از آکادمی BRS امریکا - طی دوره و شرکت در همایش های Global Search و آموزش از راه دور بلند مدت وب مارکت از Global Search - مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک کاسیان - عضو شورای راهبردی تجارت و اقتصاد الکترونیک ایران - عضو کمیته تدوین سرفصل دوره مهارت کسب و کار اینترنتی در سازمان فنی حرفه ای کشور - مشاور اجرایی کسب و کار الکترونیکی و تجارت هوشمند - کار آفرین و خلاق در حوزه تجارت الکترونیک و مبدع چندین طرح تجارت الکترونیکی در کشور - عضو انجمن علمی تجارت الکترونیکی کشور- سخنران در همایش ها و سمینار های تجارت الکترونیکی - مدرس دروس کسب کار هوشمند و تجارت الکترونیکی، انلاین مارکت و وب مارکت در ایران - مسلط به آنلاین مارکت ، وب مارکت ، کار از راه دور ، بانک های اطلاعاتی ، ویدئو مارکت - مسلط به تحلیل اطلاعات وب مارکت و اطلاعات تحت وب - معمار مدل های کسب و کار هوشمند تحت وب و تحلیل گر تجاری طراحی انواع سایت های خبری و تجاری - نگارنده چندین مقاله فارسی و انگلیسی در زمینه تجارت الکترونیکی و فن آوری اطلاعات

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
2,000,000 تومان 1,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *