اصول و مبانی مدیریت تبلیغات

1,200,000 تومان 600,000 تومان
osool modiriyat tablighat-ideaschool

اصول و مبانی مدیریت تبلیغات

 

درباره دوره

مدیریت تبلیغات یکی از مباحث ارزشمند در مدیریت بازاریابی است. ازآنجاکه تبلیغات می‌تواند اثر زیادی بر فروش و سودآوری داشته باشد، کسب تخصص در آن فرصت‌های شغلی گسترده و متنوعی را برای علاقه‌مندان به این زمینه فراهم می‌کند.

سنجش میزان اثربخشی کمپین تبلیغاتی، گرچه تا حدی ممکن است، اما کار راحتی نیست. به همین خاطر باید همیشه توجه داشت که برنامه‌های تبلیغاتی به کارآمدترین شکل ممکن به اجرا درآیند و هدررفت بودجه آن‌ها به کمترین حد برسد. انواع مطالعات بازار و مخاطب، شناخت رسانه‌ها و میزان ظرفیت آن‌ها برای اثرگذاری بر رفتار مصرف‌کنندگان، استراتژی‌های تبلیغاتی و برنامه‌ریزی متناسب با اهداف و مقاصد تبلیغ و فروش و بسیاری موضوع‌های دیگر، اهمیت زیادی در مدیریت تبلیغات دارند.

هرچه شما با مباحث مطرح در این زمینه آشنایی بیشتری پیدا کنید، می‌توانید در برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی مؤثرتر ظاهر شوید. به همین منظور، مدرسه ایده دوره اصول و مبانی مدیریت تبلیغات و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی را برگزار می‌کند تا شما را با کلیه مقدماتی که برای کار در این حوزه به آن‌ها نیاز دارید آشنا کند. شما با شرکت در این دوره با شیوه‌های تبلیغات، مؤلفه‌های مهم در آن و نحوه اجرای برنامه‌های تبلیغاتی آشنا می‌شوید و می‌توانید اولین گام را برای فعالیت حرفه‌ای در این زمینه بردارید.

 

مخاطبان دوره 

  • مدیران و کارشناسان فروش، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
  • افراد شاغل در مؤسسه‌های طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی
  • افرادی که با امور تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • تعریف تبلیغات، انواع و طبقه‌بندی‌های آن
  • آشنایی با تحقیقات بازار و نقش آن در تبلیغات
  • آشنایی با بازاریابی و نقش آن در تبلیغات
  • انواع روش‌های ترویج و تفاوت آن‌ها با تبلیغات
  • انواع رسانه‌ها و نقاط ضعف و قوت‌های آن
  • آشنایی با شرکت‌های تبلیغاتی: انواع، ساختار، روش‌ها، گردش کار، شرح وظایف و …
  • اصطلاحات رایج در صنعت تبلیغات
  • کمپین‌های تبلیغاتی، از برنامه‌ریزی تا اجرا

 

سبک برگزاری دوره

شما در این کلاس به‌صورت تئوری با موضوع‌های مرتبط با محتوای دوره آشنا می‌شوید. برای هریک از مطالب مطرح‌شده در کلاس نمونه‌هایی عینی و واقعی به شما معرفی می‌شود و درباره آن‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازید تا نحوه استفاده از آنچه را به‌صورت تئوری یاد گرفته‌اید در عمل مشاهده کنید.

 

خروجی دوره

در پایان این دوره با اصول و مبانی مدیریت تبلیغات آشنا شده‌اید و می‌دانید که در برنامه‌ریزی برای کمپین‌های تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنید. با گذراندن این دوره آماده‌اید تا در مذاکرات خود با آژانس‌های تبلیغاتی (برای سفارش تبلیغات) آگاه‌تر عمل کنید و مسیر خود را برای یادگیری تخصصی مدیریت تبلیغات ادامه دهید.


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۷

زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 hours
  • سطح مهارت All levels
  • زبان English
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

1 day 6 hours مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,200,000 تومان 600,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *