اصول مبانی برندسازی

1,000,000 تومان
modiryat rasane -ideeschool

درباره دوره

در دنیای پررقابت امروز، برند سازمان‌ها ارزشمندترین دارایی آن‌ها است. دیگر ارزش شرکت‌ها را با دارایی‌های فیزیکی و ملموس آن‌ها نمی‌سنجند. کسب‌وکارهای امروزی به فکر افتاده‌اند تا برند قدرتمندی برای خود بسازند و آن را با گذشت زمان حفظ و تقویت کنند.

به همین دلیل است که مدیریت برند، بازار کار گسترده و متنوعی پیدا کرده است و عملاً در هر صنعتی خواهان دارد. برای این‌که بتوانید به این زمینه کاری وارد شوید، باید با مقدمات آن آشنا شوید و به‌صورت تخصصی در این حوزه مطالعه و فعالیت کنید. گذراندن دوره‌های آموزشی در این زمینه زیر نظر مربیان برجسته و باتجربه می‌تواند قدم مؤثری در این مسیر باشد. شما در این دوره‌های آموزشی از تجربه‌های چندین‌ساله این مربیان استفاده می‌کنید و با نمونه‌های موفق و ناکام برندسازی در فضای کسب‌وکار آشنا می‌شوید.

مدرسه ایده دوره آموزشی اصول و مبانی مدیریت برند را به این منظور طراحی و اجرا کرده است که شما را با مبانی اولیه ساخت برندی قدرتمند و حفظ و افزایش قدرت آن با گذشت زمان آشنا کند. شما با شرکت در این دوره، پایه و اساس مدیریت برند و برندسازی را یاد می‌گیرید.

 

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان برندسازی، فروش، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
  • افراد شاغل در مؤسسه‌های طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی
  • افرادی که با امور برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • تعریف برند و بیان اهمیت برندسازی
  • آشنایی با ساختار معماری برند
  • جایگاه‌سازی و ایجاد برند
  • آشنایی با مدل‌های برندسازی
  • شناخت و تحلیل محیط
  • آشنایی با استراتژی‌های زیرساخت برند
  • آشنایی با ابعاد ظاهری برند
  • آشنایی با نظام تبلیغات و ارتباطات برند
  • آشنایی با نظام مؤلفه‌های بازار و بازاریابی

 

سبک برگزاری دوره

شما در این کلاس به‌صورت تئوری با موضوع‌های مرتبط با محتوای دوره آشنا می‌شوید. برای هریک از مطالب مطرح‌شده در کلاس نمونه‌هایی عینی و واقعی به شما معرفی می‌شود و درباره آن‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازید تا نحوه استفاده از آنچه را به‌صورت تئوری یاد گرفته‌اید در عمل مشاهده کنید.

 

خروجی دوره

در پایان این دوره با اصول و مبانی مدیریت برند آشنا شده‌اید و می‌دانید که در برنامه‌ریزی برای برندسازی باید به چه نکاتی توجه کنید. با آشنایی با روش‌های خلق برند یاد می‌گیرید که پروژه‌های برندسازی چطور اداره می‌شوند. پس از این دوه می‌توانید در پیاده‌سازی پروژه‌های برندسازی مشارکت کنید.


این دوره در ۲ زمان متفاوت به شرح ذیل ارائه می شود :

نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۲/۷

زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۲/۱

زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *