اصول مبانی برندسازی

1,200,000 تومان
modiryat rasane -ideeschool

اصول مبانی برندسازی

درباره دوره

در دنیای رقابتی امروز، برند سازمان‌ها، ارزشمندترین دارایی آن‌ها است. امروزه دیگر ارزش شرکت‌ها را با دارایی‌های فیزیکی و ملموس آن‌ها نمی‌سنجند. کسب‌وکارهای امروزی به فکر افتاده‌اند تا برند قدرتمندی برای خود بسازند و آن را با گذشت زمان حفظ و تقویت کنند.

به همین دلیل است که مدیریت برند، بازار کار گسترده و متنوعی پیدا کرده است و عملاً در هر صنعتی، خواهان دارد. برای این‌که بتوانید وارد این حوزه شوید، باید با مقدمات آن آشنا شوید و بصورت تخصصی در این حوزه مطالعه و فعالیت کنید. گذراندن دوره‌های آموزشی در این زمینه، زیر نظر مربیان برجسته و باتجربه، می‌تواند قدم مؤثری در این مسیر باشد. شما در این دوره‌های آموزشی از تجربه‌های چندین‌ساله این مربیان استفاده می‌کنید و با نمونه‌های موفق و ناکام برندسازی در فضای کسب‌وکار آشنا می‌شوید.

مدرسه ایده دوره آموزشی اصول و مبانی مدیریت برند را به این منظور طراحی و اجرا کرده است که شما را با مبانی اولیه ساخت برندی قدرتمند و حفظ و افزایش قدرت آن با گذشت زمان آشنا کند. شما با شرکت در این دوره، پایه و اساس مدیریت برند و برندسازی را یاد می‌گیرید.

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان برندسازی، فروش، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
  • افراد شاغل در مؤسسه‌های طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی
  • افرادی که با امور برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

سرفصل/ محتوای دوره

  • تعریف برند و بیان اهمیت برندسازی
  • آشنایی با ساختار معماری برند
  • جایگاه‌سازی و ایجاد برند
  • آشنایی با مدل‌های برندسازی
  • شناخت و تحلیل محیط
  • آشنایی با استراتژی‌های زیرساخت برند
  • آشنایی با ابعاد ظاهری برند
  • آشنایی با نظام تبلیغات و ارتباطات برند
  • آشنایی با نظام مؤلفه‌های بازار و بازاریابی

سبک برگزاری دوره

شما در این کلاس بصورت تئوری با موضوع‌های مرتبط با محتوای دوره آشنا می‌شوید. برای هریک از مطالب مطرح‌شده در کلاس نمونه‌هایی عینی و واقعی به شما معرفی می‌شود و درباره آن‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازید تا نحوه استفاده از آنچه را که بصورت تئوری یاد گرفته‌اید در عمل مشاهده کنید.

خروجی دوره

در پایان این دوره با اصول و مبانی مدیریت برند آشنا شده‌اید و می‌دانید که در برنامه‌ریزی برای برندسازی باید به چه نکاتی توجه کنید. بواسطه آشنایی با روش‌های خلق برند یاد می‌گیرید که پروژه‌های برندسازی چطور اداره می‌شوند و خیلی ساده پس از این دوره می‌توانید در پیاده‌سازی پروژه‌های برندسازی مشارکت کنید.


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۸/۱۵

زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

 

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,200,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *