آموزش ICDL
درباره دوره: امروزه برای ورود به بازار کار حرفه ای در هر شاخه ای یادگیری مهارت های کامپیوتر الزامی است. همچنین می توان از...
تبلیغات آنلاین – دیجیتال
درباره دوره اطلاع از نحوه کار هر یک از رسانههای دیجیتال و نقش آنها بسیار مهم است. یکی از چالشهای بزرگ امروز سرعت بالای...
آسیب شناسی تبلیغات در ایران
نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعت تاریخ شروع دوره : 1400/2/8 زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها...
اصول و مبانی ارتباطات
نام استاد : دکتر غلامرضا کاظمی تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته تاریخ شروع دوره : 1400/2/8 زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها...
افکارسنجی
نام استاد : حمیدرضا طهماسبی پور تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته تاریخ شروع دوره : 1400/2/6 زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها...
کارگاه مدیریت رویدادهای نمایشگاهی بین المللی
درباره دوره حضور در رویدادهای نمایشگاهی بین المللی عمدتا در راستای اهداف کلان اقتصادی شرکت ها و سازمان ها صورت می پذیرد و به...
کارگاه برندسازی
سرفصل ها: کارگاه برنامه ریزی و مدیریت پروژه های برندسازی ارزیابی پروژه های برندسازی کنترل و ارزیابی پیشرفت پروژه های دانشجویان ارائه و دفاعیه...
طراحی هویت برند
سرفصل ها: مفهوم هویت ملموس و نا ملموس برند تصویر سازی ذهنی و پیام برند پیوند و هماهنگی هویت و جوهره برند هویت دیداری،...
مدیریت استراتژیک برند
سرفصل ها: ماموریت و دیدگاه برند نوشتن استراتژی و تاکتیک برند استراتژی در یک برنامه برندسازی واقعی سرفصل های یک برنامه استراتژیک برندسازی برندسازی...
استراتژی های بازاریابی
سرفصل ها: استراتژی های بازاریابی استراتژی و سطوح آن مفهوم استراتژی در بازاریابی ارتباط اهداف، استراتژی و تاکتیک طراحی استراتژی بازاریابی استراتژی آنسف چند...
اصول و فنون مذاکره
در دوره اصول و فنون مذاکره، ساختار علمی-عملی و اصول مذاکرات حرف های و تجاری با استفاده از جدیدترین و آخرین روش های تدریس...
اصول و مبانی بازاریابی
سرفصل ها: مفهوم بازاریابی استراتژی های رشد – استراتژی های بازاریابی رفتار مصرف کننده تقسیم بندی بازار، هدف گذاری و موضع یابی جزء اول...