اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان
:درباره دوره 6 جلسه 2 ساعته در دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان، ساختار علمی-عملی و اصول مذاکرات با استفاده...
مدیریت بازاریابی
درباره دوره: 8 جلسه 2 ساعته مدیریت بازاریابی فرآیند کنترل جنبه های گوناگون بازاریابی است. هدف گذاری یک کمپانی، سازماندهی برنامه ها به شیوه...
مبانی برندسازی
درباره دوره 8 جلسه 2 ساعته در دنیای پررقابت امروز، برند سازمانها ارزشمندترین دارایی آنها است. دیگر ارزش شرکتها را با داراییهای فیزیکی و...
بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO)
درباره دوره 10 جلسه 2 ساعته امروز به دلیل رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا...
مدیریت روابط عمومی
8 جلسه 2 ساعته در بسیاری از سازمانها روابط عمومی نقش بازوی سازمانها را برعهده دارد. به عبارتی برای انجام بسیاری از امورات درون...
برندسازی و راه اندازی کسب و کار در صنعت مد و لباس
8 جلسه 2 ساعته کارگاه آموزش برندسازی در صنعت مد و لباس در روز ۳۰ بهمن با حضور آرش سلطانعلی در بوستان گفتگو برگزار...
کمپین نویسی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی
درباره دوره 8 جلسه 2 ساعته امروزه مدیران ارشد سازمانها، بهواسطۀ تغییرات ایجادشده در عرصۀ تبلیغات و اطلاعرسانی، انتظارات بالاتری از فرایندهای ارتباطی دارند...
بازاریابی محتوایی، خبرنویسی و تولید محتوا ( Content Marketing )
درباره دوره: 8 جلسه 2 ساعته آموزش دورههای مختلف خبر و خبرنویسی و آشنایی با تکنیکهای مختلف نگارش خبر، اهمیت بازاریابی محتوایی، برنامه ریزی...
نگارش متون و شعارهای تبلیغاتی (Copywriting)
علاوه بر نشان تجاری موفق، خدمات مطلوب و بروز، روندهای سیستماتیک و بهینه در مدیریت کسب و کار که بر توسعه مارکتینگ و بزرگتر...
تدوین برنامه کسب و کار و بازاریابی (Business Plan – Marketing Plan)
درباره دوره 8 جلسه 2 ساعته یک طرح کسب و کار سندی مکتوب است که به شرکت ها می آموزد در دنیای رقابتی امروز...
تحقیقات بازاریابی
درباره دوره 8 جلسه 2 ساعته تحقیقات بازاریابی روش منظم و منسجمی برای کسب اطلاعاتی است که برای تصمیمگیری دربارۀ فعالیتهای بازاریابی و فروش...
مدیریت پروژههای تبلیغاتی
مدیریت پروژههای تبلیغاتی درباره دوره 8 جلسه 2 ساعته امروزه درعرصه تبلیغات و ارتباطات، پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و مدیران سازمان ها...