نمایش 97-108 از 160 نتیجه
Political and Social Impressions of Brands-ideaschool

نمودهای سیاسی و اجتماعی برندها

آذر ۱۹, ۱۳۹۷

به‌هرحال برندها صرفاً دارایی‌های اقتصادی نیستند. جدا از مزایای اجتماعی آشکاری که سبب ایجاد ثروت در توسعه استانداردهای زندگی، در هر دو سطح ملی و بین‌المللی می‌شود، درک زیادی از …

The Importance of Brands-ideaschool

اهمیت اقتصادی برندها

آذر ۱۸, ۱۳۹۷

قطعاً تمام شرایط اقتصادی دشوار، قلب مرکزی برند را نشانه گرفته‌اند. درحالی‌که برند به‌وضوح به دارایی‌های «ناملموس» سازمان تعلق دارد به‌سختی می‌توان گفت که سهم اهمیت و اقتصادی کمتری از …

Motives and Challenges-ideaschool

انگیزه ها و چالش های فکر در ایده پردازی و خلاقیت

آذر ۱۳, ۱۳۹۷

انگیزه‌ها بعضی از تحقیقات حاکی از آن است که انگیزه‌ها می‌توانند روند خلاقیت را تقویت نمایند. شرکت‌کنندگان به سه حالت تقسیم‌بندی شدند. در حالت اول، به همه شرکت‌کنندگان یک مبلغ …

طوفان-فکری-در-ایده-پردازی-و-خلاقیت

انواع روش های طوفان فکری در ایده پردازی و خلاقیت

آذر ۱۲, ۱۳۹۷

 روش های طوفان فکری در ایده پردازی و خلاقیت   تکنیک گروه اسمی از شرکت‌کنندگان درخواست می‌شود تا به صورت مخفی و ناشناس ایده‌های خود را بنویسند. سپس منشی جلسه …

Brands in Financias-newsideaschool

برندها در ترازنامه های مالی

آذر ۷, ۱۳۹۷

موج مالکیت‌های برند در اواخر دهه ۱۹۸۰ منجر به حسن شهرت زیادی برای آنها شد. در کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه، استرالیا و نیوزیلند شناخت ارزش برندهای خریدنی به‌عنوان «دارایی‌های ناملموس …

Brand_Identity-news

تصویر برند

آذر ۲, ۱۳۹۷

تصویر برند پدیده ساده ادراک است که تحت تأثیر فعالیتهای شرکت قرار می گیرد. پرفسور کوین کلر، دانشمند و نظریه‌پرداز برجسته حوزه مدیریت برند، تصویر برند را ادراک مصرف‌کننده در …