نمایش 13-24 از 132 نتیجه
تصویری از برج ایفل

برندسازی مکان یا چگونه مکان‌ها برند می‌شوند؟

اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸

برندسازی مکان چیست و چه اهمیتی دارد؟ دنیا مکانی برای به اشتراک گذاشتن افکار و استعدادهاست. کشورها، شهرها، خیابان ها و… همگی مکان‌هایی هستند که چیزی را به اشتراک می‌گذارند. …

برندسازی-انجام-وظیفه-است؟-مدرسه-ایده-

آیا برندسازی همان انجام وظیفه است؟

فروردین ۳۱, ۱۳۹۸

برای مدیریت برند که نوعی خدمات تجاری محسوب می‌شود بسیار عجیب است که در رده‌ای بالاتر از دولت‌ها دیده شوند. در عین حال برای طراحی استراتژی برندسازی ملی، دلایل قانع‌کننده‌ای …

برندسازی-مکان-آموزشگاه-ایده

برندسازی مکان

فروردین ۲۶, ۱۳۹۸

منظور از برندسازی یک مکان، حداقل در اصول، کاملاً ساده است. استراتژی مکان – برند طرحی برای تعیین واقعی‌ترین، رقابتی‌ترین و فریبنده‌ترین چشم‌انداز استراتژیک برای کشور، منطقه یا شهر است، …

اصول-اخلاقی-برندها-اموزشگاه-ایده

دیدگاهی دیگر درباره برندها : بازارها و اصول اخلاقی

فروردین ۲۵, ۱۳۹۸

کتاب پرفروش و ضد برند بدون لوگو از نائومی کلین که درست پس از اعتراض‌ها علیه سازمان تجارت جهانی در سیاتل منتشر شد، توهینی به دنیای کسب‌وکار و فراخوانی برای …