اکسپرسیون، اصول مبتنی بر قریحه در وسعت تصویرسازی

اکسپرسیون، بر بن مایه نمایش اغراق از تصویر اجسام شکل گرفته است. این غلظت مبری از هر گونه طبیعت گرایی،[...]

چگونه یک کمپین تیزر بازاریابی راه اندازی کنیم

مصرف کنندگان بیش از اشکال سنتی تعامل، تقاضا دارند. آنها اکنون انتظارات بسیار بالاتری دارند و انتظار دارند که برندها[...]

مدلسازی سه بعدی چیست؟

مدل سازی سه بعدی تکنیکی در گرافیک کامپیوتری برای تولید نمایش دیجیتالی سه بعدی از هر شی یا سطحی است.[...]

خوشنویسی و انواع آن

خوشنویسی چیست؟ خوشنویسی هنر نوشتن کلمات به صورت زیبا است. و بخشی از هنر در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا برای[...]

مروری بر بالا و پایین های زندگی ژان ژاک سمپه، تصویرگر مشهور فرانسوی

چند روز پیش ژان ژاک سمپه، تصویرگر فرانسوی «نیکلاس کوچولو» یا  «نیکولا کوچولو» از دنیا رفت. مارک لکارپنتیه، دوست و[...]

10 مرحله برای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای

از امروز شروع کنید. اگر در حال خواندن این پست هستید، حدس می زنم که یک وبلاگ و حداقل چند[...]

راهنمای مدیریت استرس ویژه بازاریابان    

همه ما می دانیم که مدیریت استرس اساس موفقیت است. اما شرکت ها چگونه از سلامت روانِ کارکنان شان محافظت[...]

ایسی میاکه طراح مد ژاپنی

ایسی میاکه Issey Miyake ، طراح مد تجربی که لباس­هایش تبدیل به هنر شد؛ در 84 سالگی درگذشت.  ایسی میاکه،[...]

ملزومات برندسازی تجاری در طراحی گرافیک

چه یک طراح گرافیک حرفه‌ای تمام وقت باشید و چه یک طراح نیمه وقت که خدمات طراحی گرافیکی را ارائه[...]

برای توصیف عكس، چگونه باید از روش های انتقادی و تفسیری برای داوری بهره گیریم؟

توصیف عكس ، یا یك نمایشگاه ، یعنی توجه به هر آنچه بدان مربوط می شود و بازگو كردن آن[...]

اهمیت مهارت های اجتماعی در بازاریابی  

(مهارت های اجتماعی Social skills) به مهارت هایِ نرمی باز می گردد که کیفیت ارتباطات میان فردی، تعاملات اجتماعی و[...]

سبک ها و تکنیک های تصویرسازی کتاب

یک کتاب خوب تصویری، فقط مجموعه‌ای از متن و تصاویر نیست. این کتاب یک اثر هنری است و تصاویر تنها[...]