معرفی 20 طراح داخلی معروف

20-famous-interior-designers-min_12_11zon

این طراحان داخلی مشهور به خاطر مشتریان مشهور، خطوط تولید پرفروش و برنامه‌های تلویزیونی محبوب خود شناخته شده‌اند.

موفقیت یک شبه در صنعت طراحی نادر است. اکثر طراحان داخلی معروف سال ها با مشتریان کار کرده اند، خطوط تولید را توسعه داده اند و برندهای خود را ساخته‌اند. برای تبدیل شدن به یک نام آشنا، نیاز به شلوغی و دانش رسانه‌ای زیادی دارد. شناخته‌شده‌ترین طراحان امروزی راه‌های مختلفی را برای رسیدن به اوج طی کردند، اما اکنون اغلب می‌توان آن‌ها را دید که روی جلد مجلات با سفارش‌ها و مشتریان پرهیاهو تزئین می‌کنند، یا برنامه‌های منظمی را در تلویزیون برگزار می‌کنند. هنگامی که آن را به دست آوردند، متوجه شدند که چگونه با موفقیت خود سرمایه گذاری کنند و دامنه دسترسی خود را در سراسر جهان گسترش دهند. در حالی که هر کدام دارای تخصص‌ها و سبک‌های خاصی هستند، این طراحان و معماران مطمئناً اثر خود را در صنعت به جا گذاشته‌اند و همچنان بر نحوه زندگی و تزئین مردم تأثیر می‌گذارند. خلاصه‌ای از مشهورترین طراحان داخلی را که امروز کار می‌کنند معرفی می‌کنیم.

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های طراحی داخلی مدرسه هنری ایده، فوت و فن این صنعت را فرابگیرید.

طراح داخلی، جوآنا گینز

تنها در شش سال، جوآنا گینز – با کمک شوهر پیمانکارش، چیپ – یک امپراتوری طراحی ایجاد کرده است. از زمانی که Fixer Upper در سال 2013 در HGTV به نمایش درآمد، این طراح و ستاره تلویزیونی با برندهای بزرگی مانند Target و Anthropologie همکاری‌هایی را آغاز کرد، مجله‌ای را راه اندازی کرد، کتاب منتشر کرد، و طراحی shiplap و سبک خانه‌های کشاورزی را در همه جا فراگیر کرد. این زوج همچنین شهر واکو، تگزاس را با بازار ماگنولیا در سیلو، یک مجتمع خرید و غذاخوری 4.9 هکتاری که حدود 30000 نفر در هفته جذب می‌کند، به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده‌اند. در حالی که Fixer Upper در سال 2018 به کار خود پایان داد، Gaineses به مسیر خود برای تسلط بر طراحی ادامه می‌دهند.

طراح داخلی، ناتی برکوس

در سال 2002، نیت برکوس اولین حضور خود را در نمایش اپرا وینفری انجام داد و به سرعت به یکی از استعدادهای مورد علاقه آمریکا در طراحی تبدیل شد. شرکت همنام او که در سال 1995 در سن 24 سالگی تأسیس کرد، مجموعه‌ای از مشتریان برجسته از جمله ریکی مارتین را جذب می‌کند و برکوس در خطوط تولید با Target، Kravet، Shade Store و Framebridge شریک شده است. او و همسرش Jeremiah Brent در TLC’s Nate & Jeremiah by Design بازی می‌کنند و این زوج اخیراً از جدیدترین مجموعه خود برای Living Spaces رونمایی کردند.

طراح داخلی، کلی ورسلر

در سال 2009، نیویورکر، کلی ورستلر را «مدیر بزرگ طراحی داخلی ساحل غربی» معرفی کرد و از آن زمان به بعد، نفوذ او بسیار فراتر از کالیفرنیا افزایش یافته است. این طراح روند صنعت مهمان‌نوازی را با طراحی‌های خود برای هتل‌ها و اقامتگاه‌های Viceroy، Four Seasons Anguilla، و اخیراً، Proper Hotels در سانفرانسیسکو، لس‌آنجلس، و آستین شکل داده است. در بخش مسکونی، لیست مشتریان او شامل کامرون دیاز، بن استیلر، و گوئن استفانی است و او خطوطی را برای Ann Sacks، Lee Jofa، the Rug Company، Georg Jensen، و Visual Comfort و همچنین مجموعه مبلمان خود طراحی کرده است.

طراح داخلی، مارتین لارنس بولارد

طراحان داخلی مشهور، و سپس مارتین لارنس بولارد، دکوراتور مورد علاقه ستارگانی مانند التون جان، چر، کایلی جنر، و خلو و کورتنی کارداشیان هستند. او همچنین یکی از همکاران مورد علاقه برندها است و ده‌ها خط مجوز طراحی کرده است که شامل کاشی برای Ann Sacks، تشک برای Comfort سفارشی و تاج‌های نقره‌ای برای Christofle می‌شود. وقتی بولارد برای ستاره‌ها طراحی نمی‌کند، با طراحی داخلی Casa Laguna در لاگونا بیچ و The Prospect در لس آنجلس، جای خود را در صحنه  می‌گذارد.

طراح داخلی، بابی برک

دو سال گذشته برای بابی برک بومی میسوری بسیار بزرگ بوده است. در سال 2018، او به عنوان کارشناس طراحی Queer Eye شروع به کار کرد و به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین طرفداران برای تغییرات تاثیرگذار خانه‌اش شد. این کهنه‌کار صنعت خرده‌فروشی خود را در سال 2006 و شرکت طراحی همنام خود را در سال 2015 راه‌اندازی کرد، اما کوئیر آی سبک مدرن و قابل زندگی خود را به مخاطبان انبوهی ارائه کرده است (همانطور که 2.6 میلیون دنبال کننده اینستاگرام او گواهی می‌دهند). در ماه اکتبر، Berk مجموعه‌ای از مبلمان را با A.R.T راه اندازی کرد. مبلمان در بازار High Point دارای 44 قطعه است که تعدادی از آنها به سرعت فروخته شد.

interior-design-min_11zon

طراح داخلی، پیتر مارینو

معمار مورد علاقه مد، پیتر مارینو است. اسطوره طراحی، که شرکت خود را در سال 1978 پس از کار برای Skidmore، Owings & Merrill تأسیس کرد. او فروشگاه‌هایی را برای برندهای لوکس مد و جواهرات از جمله Louis Vuitton، Chanel، Bulgari، Hublot، Dior، Fendi، و Graff طراحی کرده‌است. بوتیک‌های او، مانند پروژه‌های مسکونی‌اش، به‌خاطر لوازم لوکس و نمایش‌های هنری چشمگیرشان شناخته می‌شوند. او اخیرا خط نساجی جدیدی را برای Rubelli و از فروشگاه‌های لویی ویتون در لندن و سئول رونمایی کرد.

طراح داخلی، جاستینا بلیکنی

جاستینا بلیکنی، طراح لس آنجلس، استایل التقاطی خود را با 1.2 میلیون دنبال کننده اینستاگرام به یک ترند داغ و یک تجارت پررونق تبدیل کرد. او وبلاگ طراحی خود را به نام Jungalow در سال 2009 راه اندازی کرد و از آن زمان تا کنون یک کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام The New Bohemians را نوشته است. راه اندازی فروشگاه اینترنتی؛ و تعدادی از همکاری‌ها را با برندهایی مانند Anthropologie، Band-Aid، Target و Loloi Rugs آغاز کرد. آخرین تلاش او یک خط تولید پوشاک با تعداد محدود است، We Wild اثر جاستینا بلیکنی، و او قصد دارد در آینده نزدیک یک کارخانه آجر و ملات باز کند.

طراح داخلی، امیلی هندرسون

امیلی هندرسون، طراح، کمک کرد تا مردم جایگاه قفسه‌های کتاب، میزهای کوکتل و مانتل‌ها را در سراسر کشور تغییر دهند. اوج او برنده شدن در فصل پنجم HGTV Design Star بود و برنامه بعدی او در این شبکه، Secrets From a Stylist، برای دو فصل اجرا شد. او در وبلاگ محبوبش و فید اینستاگرامش که بیش از 835000 دنبال کننده دارد، دانش طراحی را با طرفداران اختصاصی به اشتراک می‌گذارد. کتاب او در سال 2015 با عنوان Styled: Secrets for Arranging Rooms, from the Tablets to Revelves, یکی از پرفرو‌ش‌‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود. هندرسون علاوه بر اجرای تمرین طراحی داخلی و عملیات محتوا، به عنوان کارشناس سبک خانه Target نیز خدمت می‌کند.

طراح داخلی، جاناتان آدلر

جاناتان آدلر از زمانی که در سال 1993 سفالگری بی‌پرده‌اش در بارنیز به نمایش درآمد، خانه‌ها را با رنگ آمیخت. او به سرعت تجارت خود را فراتر از سرامیک گسترش داد و همه چیز را از بالش و مبلمان گرفته تا نورپردازی و فرش طراحی کرد. استودیوی طراحی Adler فضای داخلی پارکر پالم اسپرینگز و Eau Palm Beach و همچنین اقامتگاه‌های خصوصی و آپارتمان‌هایی را طراحی کرده است. او خطوط بسیار زیادی از جمله برند Now House خود در آمازون را صادر کرده است.

Interior-designers-min_11zon

طراح داخلی، کن فولک

کن فالک که در سانفرانسیسکو و نیویورک مستقر است، به طراح منتخب نوآورانی مانند شان پارکر، ورونیکا بیرد، کوین سیستروم و فارل ویلیامز تبدیل شده است که همگی از سبک پر جنب و جوش و سینمایی او قدردانی می‌کنند. (خانه ای که او برای زوج فناوری مایکل و زوچی برچ طراحی کرد، در حال حاضر با قیمت رکورد 35 میلیون دلاری در بازار است.) فولک همچنین مسئول طراحی برخی از پرهیاهوترین (و قابل دیدن ترین نقاط اینستاگرام) کشور است. از جمله Leo’s Oyster Bar.، و Saint Joseph’s Arts Societyکلوپ و مرکز فرهنگی اعضای فولک که در یک کلیسای کاتولیک بازسازی شده، واقع شده است. در مرحله بعد بازسازی رستوران سه ستاره میشلن سانفرانسیسکو Saison و طراحی غذاخوری روی پشت بام هتل نیوبوری بوستون است.

طراحان داخلی، رومن و ویلیامز

رابین استندفر و استفان آلش از طراحی تولید به طراحی داخلی انتقال دادند و برخی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود – از جمله بن استیلر، کیت هادسون و گوئینت پالترو – را به عنوان مشتری به همراه آوردند. طراحان مبتکر پشت رومن و ویلیامز مسئول برخی از شلوغ‌ترین طراحی‌های رستوران و هتل قرن تاکنون هستند، مانند هتل آس نیویورک، انجمن ورزشی شیکاگو و لو کوکو. در دسامبر 2017، این دو گروه رومن و ویلیامز گیلد را افتتاح کردند، و اخیراً مجموعه‌ای را برای سایت تجارت الکترونیک آقای پورتر منتشر کرده‌اند و طراحی مجدد آنها از گالری‌های بریتانیا در موزه هنر متروپولیتن قرار است امسال رونمایی شود.

طراح داخلی، ایندیا مهدوی

ایندیا مهدوی، معمار و طراح، که توسط نیویورکر به عنوان یک «مهندس رنگ» و «دارای رنگ‌های رنگی بی‌نقص» توصیف می‌شود، به خاطر فضاهای شگفت‌انگیز و اشباع‌شده‌اش، از طراحی‌های عجیبش برای مکان‌های Ladurée در لس‌آنجلس، ژاپن، شهرت یافته است. مهدوی استودیوی طراحی خود را در سال 1999 افتتاح کرد، چند سال بعد مجموعه مبلمان و نمایشگاه خود را آغاز کرد و فروشگاه Petits Objets خود را که دارای سرامیک‌های زنده، نورپردازی و لوازم جانبی است، در سال 2011 افتتاح کرد. او با برندهایی از Bisazza گرفته تا Louis Vuiton و Nespresso همکاری داشته است.  و بسیار مورد توجه مشتریان خصوصی مسکونی است.

طراح داخلی، تیفانی بروکس

تیفانی بروکس، طراح مستقر در شیکاگو، کار خود را در مدیریت املاک مسکونی پیشرفته و صحنه‌پردازی آغاز کرد، اما در سال 2007 به طراحی داخلی پرداخت. در سال 2013، او برنده فصل هشتم HGTV Design Star شد و یکی از عوامل این شبکه بوده است. زمانی که او پروژه‌های وابسته به شبکه مانند خانه هوشمند HGTV 2019 را طراحی نمی‌کند، با تعداد زیادی از مشتریان برجسته خود کار می‌کند.

مطالعه بیشتر ⇐ ۶ اصل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟

طراح داخلی، اکسل وروورد

طراح و فروشنده بلژیکی Axel Vervoordt اولین پروژه طراحی خود، بازسازی 11 خانه قرون وسطایی را در آنتورپ، 50 سال پیش انجام داد و از آن زمان به دلیل دکوراسیون داخلی مینیمالیستی و نگاه متخصص در هنر و عتیقه‌جات مشهور شد. سبک بی انتها و در عین حال مدرن او مشتریان مشهوری از جمله کیم کارداشیان و کانیه وست، رابرت دنیرو و کالوین کلین را به خود جذب کرده است. دفتر مرکزی و گالری شرکت او در آنتورپ در یک مجتمع تقطیر و مالت‌سازی سابق در کانال آلبرت است که شامل آپارتمان‌ها، باغ‌ها و رستوران نیز می‌شود. یک گالری هنگ کنگ در سال 2014 افتتاح شد. طراح اخیراً فضای داخلی هتل پورس در آلمان را تکمیل کرده و پنجمین کتاب خود را با عنوان پرتره‌های داخلی با ریتزولی منتشر کرده است.

طراح داخلی، کاترین ام. ایرلند

کاترین ام ایرلند متولد بریتانیا به عنوان یک بازیگر، یک طراح مد و یک فیلمساز شروع کرد. اما موفق‌ترین نقش او تا به حال نقش طراح داخلی و پارچه بوده است. پارچه‌های الهام‌گرفته از جهانی او در نمایشگاه‌های سراسر جهان یافت می‌شوند و لیست مشتریان او شامل استیو مارتین، جولیا لوئیس-دریفوس و دیوید مامت است. این طراح مستقر در لس آنجلس همچنین شش کتاب نوشته و در دکوراتورهای میلیون دلاری براوو حضور داشته است. در سال 2018، او The Perfect Room را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم طراحی آنلاین که شامل اتاق‌های قابل خرید توسط ایرلند و دیگر طراحان برتر، مانند مارتین لارنس بولارد، سوزان کاسلر و جفری بیلهوبر است.

Interior-designers-2-min_11zon

طراح داخلی، تام فیلیسیا

Thom Filicia به عنوان متخصص طراحی در Queer Eye for the Straight Guy در دهه‌های اخیر به یک نام آشنا تبدیل شد. از آن زمان به بعد، او همچنان سبک صیقلی خود را از طریق کتاب‌هایش به توده‌ها رسانده است. همکاری با برندهایی مانند Delta Airlines، American Express و Radio City Music Hall. این طراح که در پریش هدلی و دیگر شرکت‌های برتر کار کرده‌است، با مشتریانی مانند تینا فی و جنیفر لوپز کار کرده است. او همچنین خط مبلمان، پارچه و لوازم جانبی خود را دارد که می‌توانید در Sedgwick & Brattle، نمایشگاه او در مرکز طراحی نیویورک پیدا کنید.

طراح داخلی، ژاک گرانژ

طراح داخلی برجسته فرانسوی ژاک گرانژ از دهه 1970 فضاهای خاطره انگیزی را ایجاد کرده است. در طول سال‌ها او برای گروهی قدرتمند از تأثیرگذاران از جمله ایو سن لورن، والنتینو، پرنسس کارولین موناکو و فرانسوا پینو طراحی کرده است. از جنبه تجاری، او دکوراسیون داخلی زیبای هتل‌هایی مانند مارک در نیویورک، پالازو مارگریتای فرانسیس فورد کاپولا در جنوب ایتالیا، هتل ماما در مایورکا و اخیراً، شوال بلان در سنت بارتز را ساخته است.

طراح داخلی، توماس اوبراین

وقتی توماس اوبراین در سال 1992 استودیوی طراحی و فروشگاه خود به نام Aero را تأسیس کرد، به گرما بخشیدن به سبک کاملاً مدرن روز کمک کرد. مغازه او که در سال 2016 از خانه قدیمی خود در سوهو به مرکز طراحی نیویورک نقل مکان کرد، مورد علاقه خریداران خوش ذوق از جمله طراحان دیگر است. در سال 2005، او اولین خط مدرن Vintage خود را برای Target عرضه کرد که نام و سبک کلاسیک خود را به مخاطبان زیادی رساند.

طراح داخلی، ویکی چارلز

پس از گذراندن 20 سال برای شکل دادن به زیبایی شناسی سوهو هاوس، طراح ویکی چارلز در سال 2016 به تنهایی کار خود را انجام داد و Charles & Co را با شریک جولیا کوردن تأسیس کرد. تنها در سه سال، این شرکت فهرست مشتریانی از زوج‌های قدرتمند از هر دو سوی اقیانوس اطلس، از جمله دیوید و ویکتوریا بکهام، جورج و امل کلونی، اشتون کوچر و میلا کونیس، و کری راسل و متیو ریس را تهیه کرده است.

مطالعه بیشتر ⇐ طراحی‌های مهمی که باعث تغییر دنیای معماری شد

طراح داخلی، مایکل اس. اسمیت

پروژه‌های پیچیده مایکل اس. اسمیت تقریباً به مدت سه دهه بر روی جلد مجلات طراحی زیبا شده است. با فهرست مشتریانی که شامل بازیگران قدرتمند در هر حوزه ای می‌شود، از سیاست (اوباماها) گرفته تا رسانه‌ها (روپرت مرداک) تا سرگرمی (شاندا رایمز)، ساکن کالیفرنیا و نویسنده پنج کتاب، کلاسیک و مدرن را در فضای داخلی و خطوط تولید خود ترکیب می‌کند. مجموعه جاسپر او که در نمایشگاه‌های سراسر جهان به نمایش درآمده است، شامل کاغذ دیواری، پارچه، مبلمان و نورپردازی است. نمایشگاه Jasper خود طراح در هالیوود غربی با مجموعه ای از بیش از 30 فروشنده، ستون اصلی صحنه طراحی لس آنجلس است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن