فراخوان نمایشگاه تایپوگرافی ایرانی

تایپوگرافی -min

فراخوان نمایشگاه تایپوگرافی ایرانی (طراحی پوستر و نشانه نوشتاری) کتاب، همدم من در روزهای کُرونا

این فراخوان به پیشنهاد آقای کریم زینتی و با هدف تشویق طراحان گرافیک به خلق آثار هنری در روزهای گسترش بیماری کُرونا، و ماندن در خانه، و ترغیب جامعه به عادت نیکوی کتاب و کتاب خوانی شکل گرفته است و با همکاری هیات انتخاب آثار به اجرا درخواهد آمد.هیات انتخاب: جلال شباهنگی، ابراهیم حقیقی، طاهره تابان، کریم زینتی، لادن رضائی و ایرج میرزاعلیخانی.فراخوان شامل دو بخش نشانه نوشتاری و پوستر نوشتاری است. طراحان گرافیک میتوانند با شعار «کتاب، همدم من در روزهای کرونا» یا هر شعار دیگر با مضمون مشابه، آثار خود را در یک یا هر دو بخش فراخوان ارسال کنند.جوایز: هر یک از اعضای هیات انتخاب تعداد 10 جلد کتاب به 10 نفر از برگزیدگان نمایشگاه به رسم یادبود پیشکش خواهند کرد.به صاحبان تمامی آثار منتخب گواهی شرکت در نمایشگاه پیشکش خواهد گرفت.

تقویم فراخوان:

آخرین مهلت دریافت اینترنتی آثار همراه با فرم تکمیل شده نمایشگاه: 27 خرداد 1399اعلام اسامی پذیرفته شدگان: 1 تیر 1399گشایش نمایشگاه مجازی: 5 تیر 1399

شرایط و آیین نامه:

شرکت برای تمامی طراحان آزاد است.محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.زبان نمایشگاه فارسی است و آثاری که در آنها و به هر شکل از عبارت های انگلیسی استفاده شود پذیرفته نخواهد شد.مرحله اول: هر شرکت کننده باید فایل آثار خود را در فرمت JPG ، با کیفیت 300 dpi ، حالت RGB و در اندازهی A4 ، همراه با فرم پُرشده شرکت در نمایشگاه، تا تاریخ 27 / 3 / 1399 به نشانی info@ashna.org ارسال کند. برای نام گذاری فایل آثار ارسالی از نام و نام خانوادگی شرکت کننده و اعداد به زبان انگلیسی استفاده شود.نمونه: Ahmad-Ahmadi-3-3 ،Ahmad-Ahmadi-2-3 ،Ahmad-Ahmadi-1-3
  • هر شرکت کننده حداکثر تا 48 ساعت پس از ارسال فایل A4 آثار، یک ایمیل با مضمون تأیید دریافت توسط دبیرخانه نمایشگاه دریافت خواهد کرد. در غیر اینصورت ، آثار دریافت نشده اند.
  • آثاری که پس از مهلت مقرر دریافت شوند به نمایشگاه راه پیدا نخواهند کرد.
  • همچنین، نمایشگاه از پذیرش آثار فاقد کیفیت لازم معذور است. صحت اطلاعات و حق مالکیت معنوی آثار ارائه شده بر عهده  شرکت کنندگان است.
مرحله دوم: صاحبان آثار منتخب در بخش پوستر: فایل اثر منتخب خود را در فرمت JPG  با کیفیت 300 dpi حالتCMYK و در اندازه 100*70 سانتیمتر و در بخش نشانه نوشتاری: در فرمت PDF در اندازه A4 تا تاریخ 1399/3/31 به نشانی iraj@ashna.org ارسال نمائید. فرم شرکت در نمایشگاهنام و نام خانوادگی:تعداد آثار ارسالی:شماره تلفن ثابت:شماره تلفن همراه:ایمیل:نشانی پستی به همراه کدپستی:  

1 دیدگاه برای “فراخوان نمایشگاه تایپوگرافی ایرانی

  1. دکوراسیون یاشیل گفته:

    سلام
    سایت خوب و مفیدی دارید تبریک میگم. اگر دوست داشتید می تونید از ایده های نویین در تزیینات داخلی که در سایت یاشیل هست استفاده بفرمایید.
    سایت یاشیل : http://www.yashiil.com

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن