دوره آموزشی خود را با تسهیلات آموزشی موسسه ایده به اتمام برسانید

educational facilities-min_1_11zon

موسسه آموزشی ایده این امکان را برای هنرجویان خود فراهم آورده تا با بهره‌گیری از وام‌های مالی، دوره‌های آموزشی خود را با خیالی آسوده بگذرانند.

موسسه ایده با توجه به مشکلات مالی که جامعه هنری دانشجویان و هنرمندان با آن روبه‌رو هستند، بر خود دید تا با ارائه تسهیلات مالی و آموزشی، مسیر آموزش را برای این قشر تسهیل کند.

این تسهیلات آموزشی صرفا برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی جامع است که شهریه بالایی دارند و ممکن است ثبت‌نام در آن‌ها برای همه متقاضیان ممکن نباشد.

دوره‌های جامع موسسه ایده شامل دوره‌های جامع نقاشی، دوره جامع تولید محتوا و آموزش ادمین، دوره جامع مدیریت تبلیغات، دوره جامع نظریه هنر، دوره جامع نرم‌افزارهای طراحی، دوره جامع دیجیتال آرت، دوره جامع نرم‌افزارهای دیزاین، دوره جامع مدیریت بازاریابی و تبلیغات، دوره جامع موشن دیزاین سه بعدی، دوره جامع طراحی داخلی و دکوراسیون، دوره جامع طراحی بازی، دوره جامع مدیریت برند و برندسازی، دوره جامع کارگردانی و فیلم سازی، دوره جامع طراحی وب، دوره جامع موشن گرافیک، دوره جامع طراحی جواهرات، دوره جامع خط‌نقاشی، دوره جامع تصویرسازی، دوره جامع عکاسی، دوره جامع انیمیشن، دوره جامع گرافیک، دوره جامع طراحی مد و لباس و … دوره جامع مدیریت کسب‌وکار MBA، دوره جامع مدیریت روابط عمومی و ارتباطات هم به زودی در موسسه ایده ارائه خواهد شد.

25 میلیون تومن تسهیلات بدون کارمزد دریافت کنید، یک مهارت درآمدزا هم یاد بگیرید !

دانشجویان و علاقه‌مندان به دوره‌های جامع می‌توانند از این تسهیلات آموزشی به حداکثر مبلغ 25 میلیون تومان برخوردار شوند و باز پرداخت این تسهیلات آموزشی بر اساس مدت زمان دوره آموزشی تقسیم بندی خواهد شد تا علاقه‌مندان به آسانی و بدون پرداخت هرگونه کارمزدی از آن بهره‌ ببرند.

موسسه آموزشی و هنری ایده با فراهم آوردن تسهیلات صندوق رفاهی دانشجویان امکان ثبت‌نام در دوره‌های جامع را به‌سادگی فراهم کرده و بازپرداخت آن را نیز متناسب با مدت زمان دوره آموزشی و امکانات دانشجویان ممکن کرده است.

علاوه بر این دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی از موسسه ایده علاوه بر کسب مدارک و گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی می توانند از امکانات و خدمات منحصربه‌فرد کانون فارغ‌التحصیلان استفاده کنند و به‌طور دائمی تحت خدمات پشتیبانی و حمایت این موسسه قرار بگیرند و در مراحل بعدی، که در نتیجه آن ورود دانشجویان به بازار کار تسهیل خواهد شد و همچنین این همکاری‌ها شامل همکاری با موسسه ایده هم خواهد بود.

خبر خوش این که دانشجویانی که دوره‌های جامع را پشت سر می‌گذارند، به علت کسب مهارت‌های متناسب با بازار کار می‌توانند در مشاغل پیشنهاد شده از سوی موسسه ایده که با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در ارتباط است، در رشته‌های طراح گرافیک، نقاشی، تصویرسازی، منتقد هنری، عکاسی، طراحی لباس و جواهرات، کارشناسی تبلیغات و برندینگ، کارشناسی گالری و ده‌ها رشته مورد نیاز در بازار کار مشغول به کار شوند.

تمامی دانشجویانی که برای استفاده از دوره‌های جامع موسسه آموزشی ایده، خواستار بهره‌گیری از تسهیلات مالی و آموزشی هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موسسه ایده تماس بگیرند و از جزئیات این طرح ویژه باخبر شوند.

لازم به ذکر است که استفاده از این طرح محدود بوده و اولویت به افرادی تعلق می‌گیرد که زودتر درخواست خود را برای استفاده از این تسهیلات آموزشی ارائه کنند.

[siteorigin_widget class=”Thim_Button_Widget”][/siteorigin_widget]

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن