در مدرسه هنری ایده آموزش ببینید و وارد بازار کار شوید

این روزها وارد شدن به بازار کار یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های قشر جوان و به‌خصوص افرادی است که در زمینه هنر فعالیت دارند. ایران یکی از کشورهایی است که نرخ بیکاری به نسبت بالایی دارد و این مساله یکی از دغدغه‌های مدیریت در سطح کلان است. نتایج طرح آمارگیری نیروی‌کار در سال ۱۳۹۹ نشان از نرخ بیکاری افراد ۱۵ ساله و بیش‌تر در حدود ۱۰ درصد است و البته این رقم نیروی کاری با یک ساعت کار در هفته را هم شامل می‌شود که نشان می‌دهد آمار افرادی که شغل درستی ندارند بیشتر از این میزان است.

از سوی دیگر آمارها در سراسر دنیا حاکی از این است که بین سطح تحصیلات و احتمال یافتن کار رابطه مستقیمی وجود دارد. به‌عنوان مثال دفتر آمار کار ایالات متحده در سال ۲۰۱۳ گزارش داد که هر چقدر سطح تحصیلات بالاتر باشد، سطح بیکاری کاهش می‌یابد. نرخ بیکاری برای افرادی با سطح تحصیلی دیپلم ۸.۳درصد بود، در حالی که نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دوره‌های آموزشی پس از دبیرستان ۴.۵درصد بود.

 

آموزش فقط به دست آوردن یک تکه کاغد نیست!

آموزش فقط به دست آوردن یک تکه کاغذ نیست بلکه گذراندن تحصیل در دبیرستان، دوره‌های دانشگاهی و آموزشگاهی یا تحصیلات تکمیلی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اولیه و پیشرفته‌ای به دست آورید و بتوانید توانمندی‌های خود را در یک بازار رقابتی به نمایش بگذارید. هرچه وقت بیشتری را صرف یادگیری کنید نه تنها مهارت‌های شما چه در زمینه مهارت‌های ابتدایی مثل نوشتن و تحقیق کردن، کار با رایانه و اینترنت بهتر می‌شود بلکه کسب مهارت‌های خاص با توجه به نیاز بازار، نقطه قوت شما برای ورود به یک بازار رقابتی خواهند بود. همچنین از این طریق می‌توانید با طیف گسترده‌تری از افراد تعامل داشته باشید و همین مهارت‌های اجتماعی می‌تواند در جستجوی شغل به شما کمک کند.

 

فرصت‌های پیشرفت در مدرسه ایده

شما حتی پس از یافتن شغل، می‌توانید از مزایای تحصیل بهره ببرید. تحصیلات تکمیلی ممکن است برای ارتقا یا پست‌های مدیریتی مورد نیاز باشد بنابراین اگر  شما تحصیلات خود را ادامه دهید، واجد شرایط این مشاغل با درآمد بیشتر و معتبرتر خواهید بود. اگر شغلی در شرکت شما باز شود که مخصوص رشته شما باشد، احتمالاً رقابتی‌ترین کاندیدا خواهید بود.

 

اعطای گواهی نامه ایده به دانشجو

 

 

مدرسه ایده، فرصتی برای حضور در بازار کار

همه افرادی که به دنبال آموزش‌های تازه یا تکمیلی هستید هدفی دارند و یکی از مهم‌ترین این اهداف وارد شدن به بازار کار است. بنابراین اگر شما هم در این دسته قرار دارید، به دنبال یافتن کار پس از اتمام تحصیلات خود هستید و موسسه ایده را برای این کار انتخاب کرده‌اید، در جای درستی قرار دارید.

موسسه ایده با بیش از ۱۳ سال سابقه در حوزه‌های هنر و کسب و کار توانسته دانشجویان بسیـاری را برای حضور در جامـعه کاری آماده سازد. آموزشگاه ایده با ایجـاد مدرسه کسب و کار، از یک سو به آموزش دوره‌های تخصصی تبلیغات، مارکتینگ، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی می‌پردازد و از سوی دیگر مدرسه هنری ایده با برگزاری آمـوزش در دوره‌های جامع گرافیک، نقاشی، طراحی وب، طراحـی طلا و جواهر، انیمیشن، فیلم سازی، عکاسی، تصویرسازی، مد، طراحی لباس و طراحـی بازی توانستـه هنرجویان حرفه‌ای را برای ورود به بـازار کار و درآمدزایی آماده کند. تمام آموزش‌های موسسه ایده گوشه چشمی به بازار کار دارند تا همه دانشجویان این موسسه بتوانند پس از حضور در این دوره‌ها چه به شکل شخصی و چه بر اساس پتانسیل‌هایی که موسسه ایده فراهم کرده است، وارد بازار کار شوند.

 


نگاهی به دوره های جامع مدرسه ایده بیاندازیم


 

موسسه ایده با توجه به ارتباطات گسترده‌ای که با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف دارد و تقاضاهایی که از سوی این سازمان‌ها برای استخدام نیروی کار توانمند دریافت می‌کند، می‌تواند امکان اشتغال دانشجویان را در عرصه‌های هنری و کسب و کاری مهیا کند.

علاوه بر این موسسه ایده با داشتن گالری، انتشارات و آموزشگاه و همچنین کافه فضای مناسبی برای دانشجویان برای یافتن فرصت‌های شغلی جدید است. به همین دلیل است که تحصیل و آموزش در موسسه ایده یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساختن آینده‌ای بهتر و فرصت‌های بیشتر است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن