جزئیات دوره افترافکت در مدرسه ایده

اگر در 25 سال گذشته به یک صفحه نمایش خیره شده باشید، به احتمال بسیار زیاد کار ایجاد شده با افترافکت را دیده اید. این ابزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای خلاقانه در تاریخ است.

Adobe After Effects یک برنامه جلوه‌های بصری دیجیتال، گرافیک متحرک و ترکیب‌بندی است،که توسط Adobe Systems توسعه یافته و در فرآیند تولید بازی‌های ویدیویی، فیلم و انیمیشن استفاده می‌شود. همچنین می­توانید ویدیوهای خود را با قالب­های افترافکت با کیفیت بالا ارتقا داده و فیلترهای عالی آن را در پروژه خود به کار گیرید.

مدرسه هنری ایده دوره افترافکت و تمام آنچه را که برای ساختن یک شاهکار متحرک از هر تصویری باید بدانید را پوشش می دهد تا در کمترین زمان ممکن به حداکثر نتایج برسید. این دوره که در روزهای پنجشنبه و توسط مدرس «آرش رادمهر» برگزار می شود، شامل دو دوره مقدماتی و پیشرفته است. که دوره مقدماتی شامل معرفی نرم‌افزار و آشنایی با تنظیمات آن، ساخت و کار با انواع لایه‌ها، ماسک‌ها، افکت‌ها و نحوه خروجی Render است. دوره  پیشرفته عناوین کار با افکت‌های حرفه‌ای و نحوه کار با آن‌ها و روش‌های انیمیت افکت‌ها، چگونگی کار با شیپ لایه‌ها، تغییر در اشکال و انیمیت آن‌ها، نحوه کار با حالت سه‌بعدی برنامه افترافکت و چگونگی کار با لایه‌ها ، توضیحی درمورد چگونگی موضوع تکثیر در لایه‌های افترافکت، استفاده از دوربین در برنامه و چگونگی حرکت آن با استفاده از تکنیک Null Object، در رابطه با چیستی ادیتور و چگونگی ساخت انیمیشن، چگونگی ساخت و مرتب کردن لایه‌ها و همچنین نحوه استفاده از اکولایزر صدا و استفاده از آن برای خلق و تغییرات گرافیکی را شامل می شود.

 

 

کلاس‌های نرم‌افزار مدرسه ایده معمولا پروژه‌محور هستند و هنرجویان همه موضوعاتی را که در کلاس یاد می‌گیرند، برای درک بهتر موضوع،بر روی پروژه منتخب خود یا پروژه مشترک کلاس اجرا می‌کنند. این تمرین کلاسی به هنرجو کمک می‌کند آموزه‌های کلاس را در کار عملی تجربه کند و اشکالات و نقاط ضعف خود را با راهنمایی‌های مدرس رفع کند. هنرجو در پایان دوره مجموعه‌ای از تمرین‌ها و آثار خود را در دست دارد که میزان پیشرفت او را طی دوره نشان می‌دهد. دانشجویان مخاطب این دوره همگی از دوره های جامع انیمیشن، موشن گرافیک و یا علاقه­مند به یادگیری ساخت تصاویر متحرک هستند.

 

ثبت نام دوره افترافکت

 

دانشجویانی از جمله پدیده فرزان که دوره افترافکت مدرسه ایده را مجدد شرکت کرده است، گفت: من چهار سال پیش با شرکت در دوره مقدماتی افترافکت با موسسه ایده آشنا شدم. اما بعد از این مدت به دلیل مرور این دوره و علاقه ای که به حوزه افکت های حرکتی داشتم، دوباره در کلاس افتر افکت شرکت کردم تا بتوانم به طراحی و نقاشی های خود نیز افکت های حرکتی بدهم، و وارد بازار کار شوم. من علاوه بر مرور دوباره و بالا رفتن کیفیت کارم در این نرم افزار، نرم افزار های پیش نیاز ازجمله ایلوستریتور و فتوشاپ را نیز قبل از افترافکت گذراندم. بعد از این دوره نیز قصد دارم دیگر کلاس های مکمل را در این مدرسه پشت سر بگذارم.

همچنین دانشجوی دیگر به نام نیلوفر عباسی که 30 سال دارد با علاقه بسیار به حوزه انیمیشن در مصاحبه با ایده گفت: من در دوره جامع انیمیشن مدرسه هنری ایده ثبت نام کرده ام و تا کنون از کلاس ها بسیار رضایت دارم. علی الخصوص کلاس افترافکت که استاد با صبر و حوصله بسیار آموزش می­دهد. همچنین  با تمرینات سر کلاس و ایجاد چالش باعث می شود به آنچه آموزش دیده ام بیشتر فکر کنم.

دوره افترافکت مقدماتی و پیشرفته، اکنون در مدرسه ایده در حال برگزاری است، و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در این دوره هنری با موسسه فرهنگی هنری ایده تماس حاصل فرمایند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن