تبلیغات نمایشی چیست؟

Banner-ads2-min_13_11zon

تبلیغات نمایشی نیز روش دیگری از تبلیغات است که در آن برای هدایت مخاطبان جامعه هدف هر وب سایت، یا هر کدام از  پلتفرم رسانه های اجتماعی یا رسانه های دیجیتال مختلف برای انجام یک اقدام خاص در نظر گرفته میشود.

معمولا تبلیغات نمایشی، تبلیغاتی هستند که در آن کاربر فضای مجازی با یک کلیک بر روی آن به سمت آن صفحه مجازی مـدنظر سوق داده می‌شود.  همچنین باید یادآور شد که اکثر کمپین‌های تبلیغاتی نمایشی و آنلاین براساس هزینه به ازای هر کلیک کاربر، هزینه دریافت می کنند. این بدان معناست که هر بار که یک کاربر در موتور جستجو روی تبلیغ شما کلیک می کند، براساس استراتژی کلی تعریف شده هزینه دریافت می‌شود.  لذا بعضا برخی کاربران از نمایش فیلم یا ابزارهایی برای جذب مخاطب و کلیک بر روی صفحه خودشان استفاده می کنند که کمی نیاز به خلاقیت دارد. همچنین تبلیغات نمایشی یکی از انواع تبلیغاتی است که می‌توان از آن برای هدف‌گیری مجدد کمپین‌ها نیز استفاده کرد.

در تعریفی دیگر باید گفت؛ «تبلیغات نمایشی» گونه‌ای از «تبلیغات آنلاین» هستند که در آن به ازای هر بار نمایش محتوای تبلیغاتی خودمان مبلغ مشخصی را پرداخت می‌کنیم. برای روشن کردن موضوع مثالی میاوریم؛ تصور کنید ما به عنوان یک کمپانی تبلیغ دهنده یک بنر تبلیغاتی را آماده کرده‌ایم و آن را در وب‌سایتی که مخاطب‌های زیادی دارد قرار داده‌ایم. اگر ۱۰۰۰ کاربر این وب‌سایت، تبلیغمان را ببینند ما به اندازه همان ۱۰۰۰ بار نمایش تبلیغمان پول می‌پردازیم. البته در حال حاضر، این فرمول کمی تغییر کرده است؛ یعنی شما به جای هر بار نمایش به ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش تبلیغتان، مبلغ کمی را پرداخت می‌کنید. اگر به عنوان یک دیجیتال مارکتر در سال ۲۰۲۰، تبلیغات نمایشی را زیر نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که چندان هم روش خاصی نیست. چون موضوع «نابینایی نسبت به بنرهای تبلیغاتی» میزان ارزشمندی این روش را که تنها روی نمایش تبلیغ تمرکز کرده، نشانه رفته است. اما با این وجود، هنوز هم تبلیغات نمایشی، حرفی برای گفتن دارند و یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین به شمار می‌روند.

سایر قالب‌های تبلیغاتی مورد استفاده در تبلیغات نمایشی

  • تبلیغات بنری
  • بینابینی
  • تبلیغات رسانه ای غنی (صوتی و تصویری)
  • تبلیغات ویدیویی

وقتی « مشاوره تبلیغاتی حرفه ای » دریافت می کنید، چه فردی یا شرکتی، « تبلیغات نمایشی»  و سایر انواع تبلیغات به صورت حرفه ای در تمام فعالیت های بازاریابی شما اعمال می شود.

Banner-ads-min-min_4_11zon

مزایا و معایب تبلیغات نمایشی چیست؟

مانند تمام فرآیندهای بازاریابی، « کمپین های تبلیغاتی نمایشی» نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگر خاطرتان باشد زمانی شما برای آنکه مثلا در وب سایت گوگل دیده بشوید با مدیر مارکتینگ یا مدیر فروش این سازمان یا وب سایت مورد نظر تماس میگرفتید و به اندازه یک ماه از صفحه اول این سایت به اندازه یک بنر در بالا یا پائین صفحه یا جایی که دلتان می خوایت فضا اجاره می کردید مثل خانه ای که برای یک ماه یا یک روز و چه بسا یکساله اجاره کرده اید و سپس طرح گرافیکی یا عکس محصول یا کالا و خدماتتان را در آن فضای اجاره ای قرار میداد و خیالتان راحت بود که بدلیل بالا بودن آمار بازدید از سایت مد نظر الزاما تبلیغ شما نیز دیده می شود .

اکنون به این فکر کنید که الزاما اجاره فضای مجازی در چنین سایت‌هایی به دلایل مختلف از جمله ترافیک بالای اینترنت یا سرعت کم و زیاد اینترنت یا هر دلیل دیگری بازدید از این سایت کم و زیاد شده و تبلیغ شما آنطور که باید و شاید دیده نشده است. برای جلوگیری از هدر رفتن پول و هزینه تبیلغاتی برخی از شرکت ها از تبلیغات نمایشی استفاده می کنند. به عبارتی در این روش شما تبلیغ را در غالب یک بنر یا عکس طراحی شده که بنر نام دارد به شرکت تبلیغ کننده میدهید یا به سایت تبلیغاتی مد نظر میدهید حتی فضای مجازی مشخصی هم برای آن در سایت مبدا مشخص می کنید اما در ادامه سایت تبلیغ کننده اینبار بنر شما را هم در سایت خودش به نمایش می گذارد و هم در سایت های دیگر به نمایش میگذارد و به ازای هر بار بازدید کننده ای که از این بنر دیدن کرده است از حساب شما پول کسر می شود . این در حالی است که شما به مشخصات و اطلاعات و حتی زمان بازدید از بنر خودتان نیز دسترسی دارید.

میدانید چه کسی یا چه کسانی از کجا و در چه مقطع زمانی و مکانی از بنر تبلیغاتی شما دیدن کرده اند. لذا در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم با بهره گیری از پشتیبانی مشاوره تبلیغاتی در اپلیکیشن‌های تبلیغات نمایشی در حالیکه منجر به افزایش بازدید از صفحه کسب و کارتان شده اید معایب را نیز به حداقل برسانید.

نمایش جوانب مثبت تبلیغات

این مهم میتواند منجر به تنوع در شکل و اندازه تبلیغات نمایشی شما باشد. با شبکه نمایش Google GDN، دسترسی به حساب Google Ads شما آسان تر می شود. به لطف دسترسی گسترده Google Ads، شما به مخاطبان مناسب جامعه هدف دسترسی پیدا می کنید. هر کلیک ، نمایش اطلاعات هر مخاطب به همراه گزارش‌های قابل اندازه‌گیری می‌تواند به نمایندگی از کلیک‌های مخاطبان انجام شود.

google-ads-min-min_8_11zon

اگرچه همه اینها ویژگی‌های منحصر به فردی هستند، اما معایبی نیز دارند. این معایب شامل برخی مسدود کننده های تبلیغاتی است. به رغم تمام این ناگواری‌ها با دریافت خدمات مشاوره تبلیغاتی، می توانید تبلیغات نمایشی و سایر انواع تبلیغات را به درستی اعمال کنید و کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید.

نتیجه گیری؛

برای این بخش توصیه میکنیم اگر بدنیال بازدید بالا و مطمئن از سایت یا تولیدات و محصولات خودتان در فضای مجازی هستید الزاما از مشاوره کارشناسی شده کارشناسان تبلیغات بهره ببرید. مشاوره تبلیغات و مشاورین تبلیغات در این سطح از تجربه و علم قرار دارند که با توجه به اندوخته علمی و بیشتر تجاربی که دارند نه صرفا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بلکه برای بهتر دیده شدن شما در این فضا و دیگر رسانه ها بهترین برنامه های پیشنهادی را به شما ارایه بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن