اولین پروژه طراحی مد و لباس، در مدرسه ایده برگزار می شود

امروزه در جامعه، ارتقاء سطح کیفی پوشش، نوعی سواد فرهنگی برای افراد محسوب میشود. زیرا ظاهر شدن با پوششی متناسب با محیط و برگرفته از شکل و رنگ جذاب میتواند تعریفی از جایگاه اجتماعی افراد ارائه دهد. به کل می توان گفت، پوشش و لباس یک کشور، بیانگر فرهنگ آن مرز و بوم است و برای از بین نرفتن این فرهنگ، مطالعه تخصصی چنین رشته‌هایی اهمیت پیدا می‌کند.

به همین منظور مرکز فرهنگی هنری ایده در راستای آموزش و تربیت یک طراح مد حرفه ای، دوره های جامع طراحی لباس را در مدرسه ایده به عنوان یکی از زیرمجموعه های این موسسه برگزار میکند.

 

 

کوشنا شاهرخی، مدرس دوره طراحی مد و لباس در مدرسه ایده با اشاره به اهمیت گذراندن سه دوره دیزاین، استایلینگ و کالکشن به عنوان سه دسته اصلی مد و فشن، گفت: این دوره ها درحال حاضر در روزهای شنبه، در مرکز فرهنگی هنری ایده برگزار می شود، و لازم است هنرجویان، این سرفصل ها را به عنوان مباحث پایه بیاموزند. در مرحله استایلینگ نیز، دانشجویان مباحث روانشناسی را برای شناخت هویت، و تبلیغات را برای حوزه های تخصصی مد و فشن فرا میگیرند.

 

دوره طراحی لباس در مدرسه ایده
دوره طراحی لباس در مدرسه ایده

 

او همچنین اشاره کرد: در نهایت کالکشنی با مباحث جامعه شناسی و حتی مدیریت برند خواهیم داشت که در آخر دانشجویان میتوانند، درگالری ایده به عنوان یکی از زیرمجموعه های مرکز فرهنگی هنری ایده تمام آنچه می دانند را در غالب یک پروژه گروهی ارائه کنند. که اجرای اولین پروژه در مدرسه ایده در اواخر پاییز خواهد بود. و همین امر هنرجویان را ترغیب کرده است تا در ارائه ژوژمان های خود دقت کافی داشته باشند.

رژینا یوسفی به عنوان یکی از هنرجویان دوره طراحی مد و لباس به کیفیت بالای کلاسهای مدرسه ایده اشاره کرد وگفت: من در دانشگاه طراحی لباس قبول شدم و به همین منظور به دنبال یک موسسه خوب در راستای تقویت این حرفه بودم، که توسط یکی از دانشجویان دانشگاه با ایده آشنا شدم، و در دو دوره گرافیک و طراحی لباس به صورت همزمان ثبت نام کردم. در حال حاضر نیز در خصوص شاهنامه، خدایان باستانی ایران و اهریمن، مشغول جمع آوری اطلاعات هستم، تا این مفاهیم را در ارائه ژوژمان آخر فصل این دوره بکار گیرم.

 

 ثبت نام در دوره طراحی مد و لباس

 

همچنین، فاطمه جلیلی یکی دیگر از هنرجویان این دوره با اشاره به هدف خود در حوزه مد و لباس، گفت: هدف اصلی من از شرکت در دوره طراحی لباس مدرسه ایده، تبدیل شدن به یک برند بزرگ در این حوزه است، و اطمینان دارم در این موسسه به خروجی خوبی خواهم رسید، زیرا مدرسه ایده را با تحقیق فراوان و معرفی برخی دوستان موفق خود، برای ثبت نام در دوره طراحی لباس انتخاب کردم.

این کلاسها اکنون در مدرسه ایده به صورت دوره جامع یعنی از صفر تا صد در حال برگزاری است، و علاقه مندان می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در این دوره هنری، با موسسه فرهنگی هنری ایده تماس حاصل فرمایند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن