اعطای مدرک معتبر

در دست داشتن مدرک معتبر در حوزه­ هنر مانند هر قلمرو دیگری تاثیر بسزایی در به دست آوردن موقعیت­های شغلی مناسب دارد. مشاغلی مانند: مدیر هنری تبلیغات، مدیر گالری و طراح گرافیک مستقیما به داشتن مدرک معتبر در زمینه­ هنر وابسته اند. ضمن آنکه در برخی مشاغل چون: طراح جواهرات، (کیوریتورcurator) و تکنسین جلوه­ های ویژه، داشتن مدرک قابل قبول با پشتوانه­ آگاهی و مهارت فنی واقعی و نه صرف تایید از سوی یک مرجع آموزشی هر چند بنام، مفید و کمک کننده است.

خوشبختانه موسسه­ هنری ایده در تمامی موارد فوق اقدام به آزمون تعیین سطح، مصاحبه­ اساتید با هنرجو و سپس برگزاری کلاس­های آموزشی با کیفیتی در خور و منطبق بر میزان توانمندی­های حقیقی متقاضی می­نماید. گرچه تفکر مدیریت موسسه بر مدرک گرایی نیست و بیشتر بر توانمند سازی فنی هنرجویان تاکید دارد و در پی آن است که به رسالت آموزش هنری در به اشتراک گذاشتن زیبایی، نیل به ایده­ های پیشگامانه و پرورش تفکر خلاق نیز متعهد و پایبند باشد، اما همان گونه که ذکر شد جهت سهولت کار هنرجویان در بازار این حوزه به ایشان گواهی نامه ­هایی مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می­نماید.

بیش از 15 سال تجربه­ آموزشی ایده و رصد هنرجویان حتی پس از پایان دوره ­ها و در بازار کار نشان می­دهد که کیفیت آموزش موسسه و سطح دانش و توانمندی تکنیکی هنر آموختگان ایده به هیچ وجه قابل قیاس با هنرجویان دیگر مراکز آموزشی و حتی نهادهای رسمی اعطای مدارک فنی و هنری نیست و کارایی فارغ التحصیلان ایده چه در حوزه­ تدریس و چه در زمینه­ کسب و کار مهر تاییدی بر صحت این مدعاست که هر ساله به شکلی راستین و در عمل بر اعتبار مدارک و گواهی­ های پایان دوره این موسسه می­افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن