آثار یکی از هنرمندان جوان موسسه فرهنگی هنری ایده در NFT با قیمت بالا فروخته شد

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ایده، به تازگی چند عنوان از آثار یکی از هنرمندان حاضر در کارگاه‌های موسسه فرهنگی هنری ایده، در NFT با قیمت بسیارمناسب به فروش رسیده است.

زهرا پرکاه که به تازگی در کارگاه آموزشی NFT موسسه فرهنگی و هنری ایده شرکت کرده بود، توانست کمتر از یک ماه پس از پایان این دوره آموزشی، در این بازار جهانی سه اثر از آثار نقاشی خود را به فروش برساند که این اتفاق موفقیت بزرگی برای یک هنرمند جوان ایرانی محسوب می‌شود. بنا بر اعلام این هنرمند، هریک از این آثار به قیمت 0.3 $ETH (سه دهم اتریوم) به فروش رسیده است که در میان آثار هنری، مخصوصا برای یک هنرمند جوان، قیمت بسیار مناسبی تلقی می‌گردد.

 

 

گفتنی است زهرا پرکاه متولد 13 مهر ۱۳۶۵ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته تصویر‌سازی  در مقطع کارشناسی است و در کارنامه‌اش عضویت موسسه بین المللی توسعه هنرهای تجسمی و عضویت پیوسته انجمن هنرمندان نقاش البرز به چشم می‌خورد.

 

آموزش NFT – ثبت و خرید و فروش آثار هنری در بستر دیجیتال

موسسه فرهنگی  هنری ایده از سال گذشته با تلاش بسیار و صرف وقت و هزینه بسیار، تلاش کرد تا مفهوم NFT و لزوم حضور هنرمندان در بازارهای جهانی را برای هنرجویان و علاقه‌مندان هنر در ایران تبیین نماید و همکاران ما در این مجموعه از هیچ تلاشی برای تحقق این امر فروگذار نکردند. به نتیجه رسیدن آموزش‌های مربوط به NFT و موفقیت هنرجوی جوان کارگاه‌های NFT مدرسه هنرهای ایده در این بازار جهانی، شاهدی است بر این مدعا که هنرمندان مستعد و صاحب ذوق ایرانی، می‌توانند با تلاش و بهره‌مندی از دانش روز به موفقیت‌های بزرگی در جهان دست پیدا کنند و در این مسیر «ایده» با تمام توان حامی این هنرمندان است. ما در ابتدای یک مسیر طولانی به سوی بازارهای جهانی هستیم و در این راه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا توانایی و قابلیت هنرمندان ایرانی را به جهانیان عرضه کنیم.

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با کارگاه‌های مدرسه هنرهای ایده مخصوصا نشست‌ها و کلاس‌های آموزشی با موضوع آشنایی با NFT ، همین حالا با شماره‌های 021-88823387 و 021-88823625 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن