گپ و گفتی با هادی ضیاالدینی

گپ و گفتی با هادی ضیاالدینی در مدرسه هنری ایده برگزار می شود.

 

هادی ضیاءالدینی متولد ۱۳۳۵ سنندج یکی از مجسمه سازان و نقاشان کرد می‌باشد.

وی قبل از دبستان به نقاشی روی آورد و بعد از دوره ابتدائی اولین گام‌ها را در مجسمه‌سازی برداشت و این دو را با رنج فراوان و بدون آموزش و کلاسی آکادمیک همزمان پیش برد.

سال ۱۳۵۶ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد. توسط استاد «هانیبال الخاص » با ارزش های طراحی آشنا شد. وی از افتخارات مردم سنندج بوده و به همین منظور خیابانی بانام ایشان در سنندج نامگذاری گردیده است.

هادی ضیاءالدینی در نمایشگاههای متعدد داخلی و خارجی از جمله نمایشگاه تهران، سنندج، اصفهان، تبریز، ایلام، همدان، مهاباد، سقز و نمایشگاههای خارج از ایران چین، واشنگتن، لندن، برن، مارتینی ،ژنو ،قرقیزستان و … شرکت کرده اند.

همچنین برگزیده در چهارمین بی ینال (دوسالانه) نقاشی ایران (موزه هنرهای معاصر تهران ۱۳۷۶) برگزیده اولین بی ینال (دوسالانه) بین المللی طراحی ایران (موزه هنرهای معاصر تهران ۱۳۷۸) منتخب اولین جشنواره هنرهای تجسمی اصفهان و دریافت دیپلم افتخار در زمینه مجسمه سازی ۱۳۶۷ میباشد.پیکره های بسیاری از جمله پیکره تمام قد گاندی (دراندازه طبیعی) در سال ۱۳۵۳ ،پیکره «چوپان» در پارک آبیدر سنندج، پیکره «آزادی» با ارتفاع شش متر در میدان آزادی سنندج ،پیکره «لذت رهایی» با ارتفاع ۳ متر در میدان پارک کودک اصفهان ،پیکره «شیخ حسن علی (جگپ خون)» در اربیل عراق … به دست توانا و هنرمند این استاد بزرگ ساخته و نصب گردیده است.

 

این نشست در تاریخ یکشنبه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۷ در مدرسه هنری ایده خواهد بود. حضور در این نشست برای کلیه علاقمندان آزاد و رایگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن