چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟

How-to-become-an-Instagram-influencer-

راهنمای 7 مرحله‌ای 

در اینجا روند گام به گام ما از تنظیم نمایه اینفلوئنسر اینستاگرام تا ساختن برند به کمک شما می‌آید تا در این مسیر پیشرفت کنید:

  1. یک گوشه یا نیچ را انتخاب کنید

به چه چیزی علاقه دارید؟ در مورد چه چیزی می‌توانید ساعت‌ها صحبت کنید؟ وقتی جایگاه خود را پیدا کنید، ارائه ایده‌های محتوا و جذاب نگه داشتن حساب کاربری خود بسیار آسان‌تر می‌شود.

همچنین محدود کردن موضوع، هدف قرار دادن مخاطبان را آسان‌تر می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ نویس مواد غذایی هستید، افرادی که به غذا علاقه‌مند هستند شما را دنبال می‌کنند و احتمالاً با محتوای شما درگیر می‌شوند.

هنگامی که می‌دانید جایگاه شما چیست، می‌توانید از هشتگ‌های مخصوص آن موضوع نیز استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید و فالوورهای جدیدی جذب کنید.

  1. بیوگرافی یا بیوی خود را بهینه کنید

هنگام ایجاد یا به‌روزرسانی بیو اینستاگرام خود، باید چند نکته را در نظر داشته باشید تا از این فضای محدود نهایت استفاده را ببرید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

مطمئن شوید که بیوگرافی شما کامل و به‌روز است. این اولین چیزی است که افراد وقتی روی نمایه شما کلیک می‌کنند مشاهده می‌کنند، بنابراین مهم است که تمام اطلاعات لازم را درج کنید (به عنوان مثال، وب سایت، بیو، مکان، اطلاعات تماس و غیره).

از 1 تا 3 کلمه کلیدی در بیو خود استفاده کنید. این به افرادی که در جستجوی موضوعات خاص هستند کمک می‌کند تا حساب شما را راحت‌تر پیدا کنند.

آن را مختصر نگه دارید. شما فقط 150 کاراکتر برای کار دارید، بنابراین هر کلمه را حساب کنید!

معرفی را شبیه خودتان کنید. این فرصت شماست تا شخصیت خود و آنچه شما را منحصر به فرد می‌کند به نمایش بگذارید.

لینک خود را در بیو خود قرار دهید! اگر تعداد زیادی دارید، یک درخت پیوند مثلا با استفاده زیلینک درست کنید.

Blogging-training-2-min_11zon

دوره آموزشی بلاگر و اینفلوئنسر

  1. از رییلز و داستان‌ها استفاده کنید

رییلز ممکن است یکی از جدیدترین ویژگی‌های اینستاگرام باشد، اما به سریع‌ترین ویژگی IG در سراسر جهان تبدیل شده است. اگر نمایه اینستاگرام شما به یک صفحه فیس بوک متصل باشد، Reels می‌تواند به صورت خودکار به فیس بوک ارسال شود.

در حال حاضر، Reels توسط الگوریتم به عنوان ویدیوهای توصیه شده در پلتفرم بیشتر از ویدیوهایی که در ابتدا در فیس بوک پست شده‌اند، تحت فشار قرار می‌گیرند.

از رییلز و استوری‌ها می‌توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • نکات برجسته برند را ایجاد کنید.
  • محتوای ویروسی و محتوای کوتاه بسازید.
  • از سوی دیگر، داستان‌ها ممکن است یک ویژگی قدیمی‌تر باشند، اما به طور مداوم مشاهده می‌شوند و دارای ویژگی‌های متعددی هستند که می‌شود به نفع شما تمام شود:
  • “Add Yours” راه دیگری را برای مخاطبان جدید ارائه می‌دهد تا شما را پیدا کنند.
  • داستان‌هایی که از «برچسب‌ها» برای رویدادهای مهم جهانی یا ملی مانند روز استقلال استفاده می‌شود، باعث جذب مخاطب می‌شود.
  • امکان افزودن لینک به وب سایت‌ها.
  • مجموعه‌ای از داستان‌ها را به‌عنوان «برترین‌ها» بسازید که می‌توانید در نمایه خود داشته باشید که به عنوان صفحات وب‌سایت کوچک شما عمل می‌کند.
  1. میخ نام تجاری خود را بکوبید

بله، شما بیوگرافی و جایگاه خود را بهینه‌سازی کرده‌اید، اما جایگاه برند شما چیست، چه چیزی را باید به دنبال کنندگان خود ارائه دهید و با چه برندهایی کار خواهید کرد؟

درست است که تازه شروع کرده‌اید، اما ابتدا روی برند خود برای فالوورهای خود کار کنید. آیا بهترین توصیه گجت را برای کسانی که به دنبال خرید گوشی با بودجه مناسب هستند، ارائه می‌دهید؟

  1. شرکای مناسب خود را پیدا کنید

پذیرش هر دعوتی که به صندوق ورودی شما می‌آید می‌تواند وسوسه انگیز باشد، اما انجام این کار برای برند و دنبال کننده شما مضر است.

پذیرش شراکت‌هایی که مناسب نیستند می‌تواند برخی از مخاطبان شما را از شما دور کند و ایجاد محتوای با کیفیت می‌تواند دشوار باشد.

  1. برنامه‌ریزی و زمان‌بندی

پایداری شما به این وابسته است که چطور جامعه مخاطب خود را ایجاد می‌کنید. اگر تازه شروع به  به کار کرده‌اید لازم نیست هر روز پست بگذارید. می‌توانید هفته‌ای 3 بار پست کنید تا بینش اولیه در مورد استقبال مخاطبانتان را متوجه شوید اما کلمه کلیدی اینجا پایداری و ثبات است.

  1. تجزیه و تحلیل

شما می‌توانید با بررسی تحلیل‌ها یا بینش‌های اینستاگرام، تصمیمات محتوایی خوبی بگیرید زیرا آن‌ها به شما نشان می‌دهند که مخاطبانتان کدام مطالب را ارزشمند می‌دانند. در اینجا چیزی است که می‌توانید از طریق تجزیه و تحلیل پیدا کنید:

مخاطبان شما با کدام نوع محتوای بیشتر تعامل می‌کنند.

چه موضوعات/کمپین‌هایی با مخاطبان شما توسعه پیدا می‌کند و چه مواردی نه.

جمعیت شناسی (سن، جنسیت، مکان) فالوورهای شما.

چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند.

برای مثال، اگر متوجه شدید که جمعیت شناسی متفاوتی با محتوای شما درگیر است، می‌توانید از «بینش» (insight) که از تجزیه و تحلیل به دست می‌آورید برای ایجاد تغییرات در استراتژی خود استفاده کنید.

اگر به دنبال پیشرفتی فراتر از یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستید و می‌خواهید به یک بازاریاب دیجیتالی تمام عیار تبدیل می‌شوید، مقالات بیشتر را اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن