چطور می‌توانیم به یک ادمین و تولید کننده محتوای حرفه ای تبدیل شویم؟

تولید کننده محتوای حرفه ای

تولید محتوا یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای معرفی نام شرکتتان است. بنا به دلایلی، معمولاً سخت‌ترین هم می‌باشد. به عنوان یک نویسنده محتوا، ادمین یا به عنوان شخصی که وب سایت، وبلاگ یا محتوا را برای شرکت شما می‌نویسد، احتمالاً می‌دانید که تولید محتوا کار سختی است؛ و نیاز به آموزش ادمین و تولیدکننده محتوا دارد. هیچ راه دور زدنی وجود ندارد. ، اگر در تلاش برای رعایت یک برنامه منظم برای نوشتن هستید، انتشار مداوم محتوای با کیفیتی که به آن افتخار کنید دشوار است و موفقیت کسب و کار شما تماما به آن بستگی دارد. برای کسب مهارت در این زمینه می‌توانید در دوره جامع تولید محتوا که به صورت حرفه ای بر آموزش ادمین تمرکز دارد، شرکت کنید.

اگر در نقطه‌ای هستید که احساس می‌کنید گیر کرده‌اید، در اینجا چند نکته برای شروع سریع تولید محتوای خود وجود دارد، به گونه‌ای که به تقویت استراتژی بازاریابی شما نیز کمک می‌کند. اگر چند ایده برای محتوا در ذهن دارید، خوب است کلمات کلیدی را بررسی کنید. کدام یک از موضوعات مورد نظر شما بیشترین حجم جستجو و کمترین رقابت را دارد؟

 

ایده‌های خوب از اطرافیان

از همکاران و افراد با تجربه بپرسید که بزرگترین ناراحتی آنها درباره مشتریان چیست. (مهم نیست که شرکت شما چه کاری انجام می‌دهد، همکاران شما همیشه خط قرمز‌های مشتری را خواهند شناخت).

بیایید بگوییم که تیم فروش شما وقتی سرنخ ها به دست آنها می رسد بدون اینکه طیف کامل محصولاتی که ارائه می‌دهید را درک کنند، ناامید می‌شوند. ایجاد یک پیشنهاد محتوا یا دانلود PDF که تمام محصولات شما را با توضیح کوتاهی در مورد هر یک لیست می‌کند، می‌تواند این مشکل را حل کند. همکاران شما، به‌ویژه آنهایی که مستقیماً با مشتریان کار می‌کنند، از سؤالاتی که مشتریان شما همیشه می‌پرسند نیز ایده خوبی خواهند داشت.

می‌توانید آن سؤالات متداول را بردارید و آنها را به وبلاگ یا حتی یک صفحه سؤالات متداول طولانی‌تر یا دانلود PDF تبدیل کنید که مشتریان در صورت داشتن سؤال می‌توانند به آن هدایت شوند.

 

تولید محتوا و آموزش ادمین

در مورد شخصیت خریدار هدف خود فکر کنید

با در نظر گرفتن چند موضوع، زمان آن رسیده است که به روند واقعی نوشتن بپردازیم. برای اکثر نویسندگان محتوا، شروع کار سخت‌ترین بخش است. مشتریان چه کسانی هستند؟ نقاط ضعف آنها چیست؟ چه چیزی آنها را در زندگی روزمره خود مشتاق نشان می‌دهد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانید پست یا محتوای وبلاگ خود را به نیازها، خواسته‌ها و اهداف تجاری آنها اختصاص دهید؟

همیشه مفید است که نمونه‌هایی را در محتوای خود بگنجانید که در مورد موقعیت خاصی صحبت می‌کند که خریدار شما ممکن است با آن مواجه شود. این باعث می‌شود محتوا برای آنها واضح‌تر و سریع باشد.

 

یک طرح کلی بنویسید

اگر یک نویسنده محتوا هستید، این جمله را هزاران بار شنیده‌اید: یک طرح کلی بنویسید. احتمالا کمتر از نیمی از ما کمتر از نیمی از مواقع این کار را انجام می‌دهیم. نوشتن طرح کلی به کوتاه کردن زمان نوشتن یک وبلاگ کمک می‌کند. همچنین اگر کار یا جلسه‌ای با مشکل مواجه شدید، بازگشت به نوشتن را آسان‌تر می‌کند. با یک طرح کلی، به راحتی می‌توان فهمید که از کجا کار را رها کرده‌اید و هنوز چه چیزی را باید بنویسید. حتی اگر فقط با چهار یا پنج نقطه شروع کنید، کار شما را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کند و شروع را آسان‌تر می‌کند. و واقعاً شروع کردن سخت ترین بخش است.

 

تولید محتوا

مسدود کردن زمان

مطالعات نشان داده‌اند که ورود به نوشتن و سایر پروژه‌های خلاقانه دشوارتر از شروع کارهای کوچکتر مانند ارسال ایمیل یا ارسال محتوای رسانه‌های اجتماعی است. اختصاص کمی زمان برای نوشتن یک محتوای سخت، تضمین می‌کند که فضای ذهنی و زمان بی وقفه لازم برای انجام کل کار و انجام به خوبی را در اختیار دارید. تولید محتوا واقعاً به زمان بستگی دارد. زمان تحقیق در مورد موضوعات احتمالی، زمان تحقیق در مورد کلمات کلیدی هر موضوع، و سپس زمان نوشتن، ویرایش و اصلاح هر قطعه از محتوا است.

امیدواریم این نکات به شماکمک کرده باشد! تولید محتوا برای یک استراتژی بازاریابی باکیفیت کلیدی است، و اگرچه ممکن است گاهی اوقات دشوار و خسته کننده باشد، اما نتیجه آن بسیار رضایت بخش است.

 

منبع

 

 

 

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *