چطور محتوای ویدئویی باکیفیت درست کنیم؟

Video-marketing-for-artists-min-min_50_11zon

محتوای ویدئویی باکیفیت همیشه برای همه کسب و کار‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. این امر نه تنها به هنرمند اجازه می دهد تا مطالبی جذاب ایجاد کند بلکه با جلب توجه مخاطب به انتشار پیام کمک می کند. از آنجایی که ما در زمانه‌ایی زندگی می کنیم که همه همیشه بیش از حد مشغولند، ویدئو بهترین راه برای ارائه اطلاعات به مخاطبان است ، ویدئو وقت زیادی از  مخاطب نمی گیرد و همچنین به بیننده را جلب می‌کند تا ببیند چه کسی پشت ویدیو است و به این ترتیب با او ارتباط برقرار کند.

بهترین راه برای دستیابی به همه این‌ها این است که بدانید دقیقاً کدام عناصر را باید در ویدیوهای خود قرار دهید تا بتوانند بهترین نتیجه را برای خودتان بسازید. نکات کاملی وجود دارد که می توانید برای حداکثر استفاده آن‌ها رعایت کنید. در اینجا ایده هایی وجود دارد که به شما در موفقیت در این مسیر کمک می کند:

چطور می توانید یک محتوای ویدیو با کیفیت و خوب بسازید و برای اطمینان از بهترین کیفیت ممکن، باید به چه مواردی توجه کنید؟

هدف ویدئوی خود را بدانید

به منظور آماده شدن برای ساخت ویدئویی موفقیت آمیز، باید هدف دقیق ساخت فیلم خود را بدانید. بسته به مخاطب مورد نظرتان، باید تصمیم بگیرید که ویدئوی شما برای اهداف سرگرمی ، آموزشی خواهد بود یا جایی است که شما در آن یک تجربه دلهره‌آور یا شخصی را به اشتراک می گذارید. این‌ها فقط چند نمونه از نوع محتوا است که می توانید برای ساختن انتخاب کنید اما همه آنها می توانند به شما در تصمیم گیری در مورد یک موضوع و شروع تحقیقات خود در مورد نحوه ارائه آن کمک کنند. لمس برخی مسائل دشوار است و ممکن است باعث ناراحتی شما یا مخاطبان شما شود یا شما را در شرایط سختی قرار دهد. بنابراین ، دانستن هدف ویدئو به شما کمک می کند تا آن و متن آن را از قبل برنامه ریزی کنید و به شما این امکان را می دهد که فقط از یک قسمت به قسمت دیگر بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. هرچه بهتر از قبل برنامه ریزی کنید ، دنبال کردن داستان برای مخاطبان راحت تر خواهد بود.

یک استودیوی آماده برای فیلمبرداری داشته باشید

اگرچه ممکن است گفتن این حرف بدیهی به نظر برسد اما داشتن یک استودیوی فیلمبرداری حتی یک استودیوی کوچک می‌تواند مزیت بزرگی برای کیفیت محتوای شما باشد. در حالی که برخی از هنرمندان ویدئویی فیلمبرداری در فضای باز را ترجیح می دهند، همیشه مواردی وجود دارد که برای فیلمبرداری به محیطی خاص نیاز دارید. این نیز بستگی به این دارد که آیا شما برای نیازهای خود فیلم تهیه می کنید یا با شرکتی که به آنها نیاز دارد همکاری می کنید. در هر صورت، باید مطمئن شوید که می‌توانید تجهیزات حرفه ای داشته باشید تا بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید. به غیر از دوربین‌ها، لنزهای مختلف و میکروفون، شما باید روی برخی از چراغ‌های حرفه‌ای و همچنین پس زمینه فیلم‌های خود سرمایه گذاری کنید که می‌تواند موضوعی یا حتی صفحه سبز (کروماتیک) داشته باشند. این موارد به شما کمک می کند محیط مناسبی را برای فیلمبرداری ایجاد کنید، به‌ویژه هنگامی که از خودتان برای دیگران فیلم می‌گیرید.

متون مورد نظر خود را ویرایش کنید

گنجاندن محتوای نوشته شده در ویدئوهای شما چیزی است که به تمرکز بیشتر مخاطبان و همچنین به شما کمک می کند تا ویدیو را برای آنها جذاب تر کنید. موارد بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید به‌عنوان زیرنویس یا هر نوع محتوای نوشته شده در ویدیوهای خود استفاده کنید. رایج‌ترین دلیل استفاده افراد از متن نوشتاری این است که می خواهند زیرنویس‌هایی برای افراد کم شنوا اضافه کنند. زیرنویس‌ها می‌توانند ویدئوی شما را برای مخاطبان بیشتری متناسب کنند و به شما این امکان را می‌دهند که نظر مثبت افراد بیشتری را جلب کنید. اگر می‌خواهید مطمئن شوید محتوای نوشتاری‌ای که در ویدیوهای خود گنجانده‌اید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است ، می‌توانید یکی از بهترین سرویس های نوشتاری آنلاین را انتخاب کنید تا بتوانند بر اساس نیازهای شما محتوای شما را ویرایش و اصلاح کنند.

موسیقی مناسب انتخاب کنید

موسیقی می‌تواند هر چیزی را به فروش برساند و گزینههای موسیقی بسیاری برای شما وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. بسته به جایی که می‌خواهید ویدیوی خود را تبلیغ کنید، باید از انواع مختلف موسیقی استفاده کنید. برای اینکه بتوانید آن را با طیف بیشتری از مخاطبان پیوند دهید، احتمالاً باید سعی کنید از موسیقی‌های رایج دوری کنید زیرا می تواند مستعد ادعای حق نسخه‌برداری باشد و برای شما مشکل ایجاد کند.

راه های زیادی برای پیدا کردن آهنگ های آنلاین وجود دارد که تا زمانی که به سازنده ارجاع بدهید، فاقد ادعای کپی رایت است. میتوانید از این موارد در هر پلتفرمی از یوتیوب تا اینستاگرام بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که از موسیقی منحصر به فرد و مناسب فیلم های خود بدون نیاز به تحقیق زیاد استفاده کنید.

یک تفسیر صوتی روی محتوای خودتان قرار دهید

در نهایت، یک ایده خوب دیگر برای ایجاد یک ویدیو با کیفیت خوب و قابل فروش برای مخاطبان شما این است که روی ویدئو صدا اضافه کنید، به خصوص اگر ویدیو هیچ نوع دیگری از صحبت را شامل نمی‌شود.محتوای ویدئویی شما چه آموزشی باشد، چه مشاوره‌ای، چه فیلم کوتاه چه مونولوگ، همیشه می‌توانید صدا را در آخر اضافه کنید تا بتوانید با مخاطبان رابطه‌ای پایدار برقرار کنید.

ضبط ویدئو از یک دختر

ویدیوی خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید

برای اطمینان از قابلیت اشتراک گذاری آنلاین ویدئوهای خود می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید. در اینجا چند روش برای به اشتراک گذاشتن موفقیت آمیز آن با مخاطبان آورده شده است.

از بسترهای مناسب رسانه های اجتماعی استفاده کنید

اول از همه، برای اینکه بتوانید ویدیوهای خود را با موفقیت تبلیغ کنید، باید از بسترهای مناسب رسانه‌های اجتماعی برای این کار استفاده کنید. در حال حاضر، بزرگ‌ترین بستر برای به اشتراک گذاری فیلم ها یوتیوب است. با تماشای روزانه تقریباً 5 میلیارد ویدیو در این پلتفرم، می‌توانید دقیقاً تصور کنید که چرا اینقدر محبوب شده است.

هر پلتفرم جداگانه چیزی برای ارائه به کاربران خود دارد ، به ویژه سازندگان که سعی در جلب توجه محتوای خود دارند. به عنوان مثال ، اینستاگرام و توییتر به شما امکان می‌دهند بسیار ساده و راحت با مخاطبان مورد نظر خود تماس بگیرید و شما را در یافتن راه‌هایی برای برقراری ارتباط با آن‌ها بدون دردسر زیاد کمک می‌کند. از سوی دیگر، مخاطبان شما در فیس بوک به احتمال زیاد به دنبال صفحه شما هستند یا آن را از طریق برچسب یا پیشنهاد یکی از دوستان خود پیدا می کنند. شاید ایده خوبی باشد که با استفاده از بسترهای مختلف رسانه‌های اجتماعی مطالب خود را به اشتراک بگذارید و ببینید کدام ها برای گوشه کسب‌وکاری شما بهترین کار را می کنند. همچنین لازم به ذکر است که هر شبکه رسانه اجتماعی برای ایجاد و توزیع محتوا نیاز به رویکرد‌های متفاوتی دارد. حتی طول ویدئوهای شما بسته به جایی که در آن بارگذاری می کنید باید متفاوت باشد. برای مخاطبان اینستاگرام و توییتر، فیلم‌های کوتاه تر تأثیرگذارتر است. سعی کنید ایده‌های خود را در یک دقیقه یا کمتر جمع بندی کنید.

ویدیوهای طولانی‌تر برای صفحه شما در فیس بوک مناسب‌تر خواهند بود. در اینجا می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد پروژه، ایده یا رویداد خود وارد کنید.

اگر قصد ایجاد ویدئویی با فرمت طولانی را دارید ، یوتیوب و IGTV اینستاگرام که سال گذشته توسط اینستاگرام معرفی شد بهترین راه برای رسیدن به مخاطب مورد نظر است.

لوگوی یوتویوب در تبلت

پیش نمایش ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید

رسانه‌های اجتماعی راه‌های مختلفی برای ایجاد تبلیغات برای محتوای آینده خود به کاربران می‌دهند. یک تاکتیک رایج که بسیاری از هنرمندان و سازندگان محتوا از آن استفاده می‌کنند، ایجاد پیش نمایش کوتاه از فیلم‌های خود یا حتی به اشتراک گذاشتن تصاویر در ویدیوهای آینده است. یکی دیگر از مواردی که بسیاری انجام می‌شود، استفاده از عملکرد داستان است که امروزه اکثر برنامه‌ها ارائه می‌دهند. مخاطبان شما از طریق داستان می‌توانند نظرات و ایده‌های خود را در مورد خلاقیت‌های آینده خود به اشتراک بگذارند.

بااین‌حال این احتمال وجود دارد که داستان یا پیش‌نمایش شما در محتواهایی که کاربران در فیدهای خود مشاهده می کنند، گم شود. برای افزایش شانس بازدید، می‌توانید یک تصویر کوچک یا تصویری جذاب ایجاد کنید که توجه خوانندگان را به خود جلب کند. بسیاری از وبلاگ نویسان و شرکت‌های محبوب برخی از عناصر مارک تجاری یا برند خود را در پیش نمایش ویدیوهای می‌گنجانند، پس چرا از این تاکتیک استفاده نمی کنید؟ شما می‌توانید لوگوی خود را بسازید یا به عناصر تایپوگرافی منحصر به‌فردی فکر کنید که مردم تا آن‌ها را در فید خود می‌بینند، متوجه می‌شوند تولیدکننده ویدئو کیست.

این تامب‌ نیل‌ها یا تصاویر کوچک همیشه به نفع خالق اثر کار می‌کنند و می‌توانند به آن‌ها کمک کنند تا محتوای خود را برای دنبال کنندگان فعلی جذاب تر و هیجان‌آمیزتر کند. همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که تماشاگران درباره موضوعی که قبلاً درباره آن شنیده بودند، صحبت کنند و نظر دهند ، بنابراین سطح تعامل نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

با اینفلوئنسرهای معروف کار کنید

یکی دیگر از تاکتیک های رایج که به هنرمندان ویدئویی اجازه می دهد آثار خود را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارند، همکاری با افراد تأثیرگذار یا اینفوئنسرها است که می‌توانند آن را تبلیغ کنند. بهترین گزینه برای این کار این است که از همان فرد تأثیرگذار در ویدئوی خود استفاده کنید و از طریق نمایشی کوچک، مصاحبه یا هر نوع محتوای دیگری که شما و پیروان آن‌ها دوست دارند، مخاطبان آن‌ها را به خود جلب کنید. اینفلوئنسرها مورد علاقه و اعتماد طرفداران خود هستند و معمولاً تعداد زیادی دنبال کننده در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود دارند. با همکاری با آنها، می‌توانید نظر مخاطبان را جلب کنید و کار خود را در معرض دید و مشارکت قرار دهید.


⇐آموزش بازاریابی محتوایی⇒


از مخاطبانتان ایده بگیرید

یکی دیگر از تاکتیک‌های عالی که می‌توانید برای فروش بیشتر ویدئوهای خود به صورت آنلاین استفاده کنید این است که نظر دنبال‌کنندگان خود را درباره موضوعات آتی بپرسید. حتی اگر با شرکتی کار می کنید که برای فعالیتهای آنلاین خود به ویدئوهای تبلیغاتی خاصی نیاز دارد، باز هم باید از مخاطبان آن‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی این شرکت مشاوره بگیرید. گنجاندن مخاطب در فرآیند خلاقیت به او کمک می کند تا احساس همراهی و اشتیاق کند و متوجه شود ایده‌های او در ویدئوهای شما جریان می‌یابد. هر چه قدر از کسانی که از شما حمایت می کنند قدردانی بیشتری کنید و هرچه بیشتر از ایده های آن‌ها در کار خود استفاده کنید، ایجاد رابطه پایدار با آنها برای شما آسان تر خواهد بود.

از ویدئوهای آنی به نفع خود استفاده کنید

آخرین چیزی که می‌توانید به نفع خود از آن استفاده کنید و به شما کمک می‌کند ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنید و محتوایی ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما از آن لذت می‌برند، ویدئوها و داستان‌های کوتاه آنی در شبکه‌های اجتماعی است. ویژگی روایت‌گری در بین افراد تأثیرگذار و سایر کاربران رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده و به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید، از هر چیزی که می‌خواهید، یک سری فیلم کوتاه تهیه کنید. شما می‌توانید این شانس را داشته باشید که از طرفداران خود پاسخ دریافت کنید و حتی نظرسنجی بگیرید تا در مورد یک ویدیوی بارگذاری شده یا ایده‌هایی برای محتوای آینده از مخاطبان خود بازخورد دریافت کنید.

ویدئوهای خودجوش و آنی همیشه ایده خوبی است به خصوص زمانی که می‌خواهید مهارت‌های فیلمبرداری خود را نشان دهید و با مخاطبان خود نیز ارتباط برقرار کرده و صفحه شخصی خود را بیشتر لمس کنید. یک ایده خوب این است که در ویدیو خود را نشان دهید و هر زمان که فرصتی پیدا کردید ، اطلاعات شخصی بیشتری در مورد زندگی روزمره یا ایده های خلاقانه خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارید. اگر آمادگی پخش زنده را ندارید اما می خواهید بینندگان خود را درگیر کنید ، همیشه می توانید برخی عناصر زنده را به محتوای ویدئویی خود اضافه کنید. می‌توانید به جای فیلمبرداری در استودیو، یک جلسه کوتاه پرسش و پاسخ یا مصاحبه را تدارک ببینید. از ریسک کردن نترسید. قالب های محتوای ویدئویی جدید را امتحان کنید.

ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب با بهترین کیفیت

تولید محتوا می‌تواند مشکل باشد. ممکن است ایده‌های شما تمام شود یا نتوانید افکار خود را آنطور که دوست دارید در فیلم بیان کنید. صرف نظر از آنچه که تصمیم به ایجاد آن می‌گیرید، حمایت مخاطبان همیشه مهم است و به شما کمک می کند تا محتوای خود را به راحتی محبوب‌تر کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی ایجاد محتوای با کیفیت خوب سخت کار کنید و به یاد داشته باشید که هر زمان که احساس کردید گیر کرده‌اید، مشاوره بگیرید و درباره ایده‌های جدید گفتگو کنید. هرچه تعداد بیشتری از پیروان خود را در روند ایجاد خود بگنجانید، حمایت بیشتری دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن