پنل گفتگو تبلیغات در بازاریابی و تاثیر آن در فروش

تبلیغات چطور بر رفتار مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد؟ تبلیغات چه تأثیری بر سهم بازار شرکت‌ها و بر بودجه‌ی بازاریابی دارد؟

 

مدرسه تبلیغات ایده برگزار می کند، از کلیه علاقه مندان دعوت می شود در این پنل که به رایگان در مدرسه تبلیغات ایده مورخ ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می گردد شرکت نمایند.

در این رویداد که با حضوراحمد پاکزاد صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر فصلنامه تخصصی فرهنگ ‏رسانه، بابک بادکوبه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی تمام خدمت بادکوبه، آرش سلطانعلی، مدیرعامل آژانس برندسازی ایده برگزار می شود بر رفتار مصرف کننده و اهمیت تبلیغات برای شرکت‌ها، همچنین به نقش تبلیغات در شکل‌دهی نگرش مصرف‌کننده نسبت به محصولات وتاثیر آن در فروش می پردازیم.

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *