مقالات
پنج نشانه برای آغاز فرآیند ریبرندینگ
برند هسته اصلی فعالیت های تجاری شما محسوب می شود. مجموعه ای از ارزش ها، ایده ها، ویژگی های شخصیتی و جایگاه کسب و کار شما در برندتان متبلور می شود، اما گاهی حتی دوست داشتنی ترین برندها نیز وارد بحران می شوند، انها در مقابل فشارهای ناشی از افزایش قدمت سن خود تسلیم می شوند یا اینکه نمی توانند انتظارات مخاطبان شان را براورده سازند.در چنین شرایطی به نظر می رسد ریبرندینگ بهترین راه حل ممکن بوده و این فرایند می تواند به معنای مدرن سازی یک برند یا طراحی مجدد ان باشد. با این حال این پروسه ریبرندینگ باید در بهترین زمان ممکن صورت پذیرد چرا که در غیر اینصورت ممکن است چهره برندشما به کلی مخدوش شده و زیان جبران ناپذیری به کسب وکارتان وارد شود. بسیار خب چه زمانی برای اغاز فرایند ریبرندینگ مناسب است؟در ادامه به پنج نشانه ای که حاکی از فرا رسیدن زمان ریبرندینگ در کسب و کار شماست می پردازیم.
منسوخ شدن چهره برند
هدف گیری مخاطبان جدید
تهدید رقبای جدید
تغییر در ارزش ها و اهداف برند
استفاده از برندهای نامناسب