نکات و ترفندهای بازاریابی دیجیتال از برندهای برتر

pic2_11zon (1)

شکی نیست که بازاریابی دیجیتال برای موفقیت هر کسب‌وکاری مهم است، مهم نیست در چه صنعتی هستید. بنابراین، نکات و ترفندهای بازاریابی دیجیتال را که می‌توانیم از برندهای بزرگ‌تر (با بودجه بهتر) به کار ببریم، چیست؟ همه‌گیری، بسیاری از کسب‌وکارها را وادار کرده است که ارزش بازاریابی دیجیتال را برای جذب مشتریان جدید ببینند. از سال 2020 تا 2022،ایمارکتر پیش بینی می‌کند که بازاریابی دیجیتال 36٪ رشد خواهد کرد و 54٪ از بودجه بازاریابی را به خود اختصاص می دهد!

چرا؟ زیرا دیجیتال مارکتینگ به ما کمک می‌کند تا به طور مستقیم ببینیم مشتریان چه می‌خواهند. با افزایش داده‌های دیجیتال مارکتینگ، ابزارها، تجزیه و تحلیل و نرم افزار بازاریابی دیجیتال، دیدن رفتار واقعی مشتری آنلاین بسیار آسان تر است و به آن رسیدگی می شود! بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها این امکان را داده است تا بینش ارزشمندی را در ذهن مشتریان به دست آورند.

زمانی که دیجیتال مارکتینگ به درستی اجرا شود، کسب و کار شما را قادر می‌سازد تا مشتریان خود را هدف قرار دهد و به آنها دسترسی پیدا کند، مشتریان جدید را طبقه بندی کند، فروش را افزایش دهد و رشد پایدار را تجربه کند. این رویکردهای دیجیتال مارکتینگ باعث می شود کسب و کار شما به صورت آنلاین برای مشتریان فعلی شما قابل مشاهده باشد و شما را با مشتریان جدید مرتبط کند.

دیجیتال مارکتینگ امروزی چیست؟

بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، وب سایت‌ها، ایمیل‌ها و همه دستگاه‌های الکترونیکی ما برای یافتن کسب و کار شما توسط مشتریان جدید است. بازاریابی دیجیتال رو به افزایش است زیرا افراد بیشتری از اینترنت و بسترهای اجتماعی برای انجام کار و بازی استفاده می‌کنند. در دنیای دیجیتال امروز، بازاریابی در مورد ارتباط با مشتریان احتمالی شما در مکان و زمان مناسب، جلب اعتماد آنها، آموزش آنها در مورد آخرین روندها و سپس قرار دادن کسب و کار شما به عنوان راه حلی برای نیازهای آنهاست. این بدان معناست که شما باید خدمات خود را به اشتراک بگذارید و کسب و کار خود را با شرایط خریداران خود در جایی که وقتشان صرف می‌کنند، رشد دهید. استراتژی بازاریابی دیجیتال طیف وسیعی از فعالیت‌های بازاریابی مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی موبایلی و غیره را در بر می‌گیرد. بنابراین ما فهرستی از ترفندهای بازاریابی دیجیتال که توسط همه برندهای تجاری معروف در جهان استفاده می‌شود، گردآوری کرده‌ایم.

digital-marketing2-min_11zon

– سئو و بازاریابی محتوا را ترکیب کنید.

سئو مطمئنا چیز جدیدی نیست. برای مدت طولانی سئو تابعی از کلمات کلیدی و کدنویسی بود. سپس گوگل هوشمندتر شد؛ بنابراین در حالی که سئو چیزی نیست، ما متوجه شدیم که ترکیب سئو و بازاریابی محتوا یکی از موثرترین روندهای بازاریابی است که در سال 2022 شاهد آن خواهیم بود.

امروزه، بیشتر معیارهای گنجانده شده در الگوریتم گوگل مربوط به محتوا است (حتی گوگل نیز این را قبول دارد) و تعاملی که از طریق توزیع محتوای عالی کسب می کنید. استفاده از انواع مختلف محتوا (بصری، متنی، ویدئویی، اینفوگرافیک، صوتی و غیره) بسیار بهتر از استفاده از یک نوع محتوا است.

محتوای بیشتر – با استقبال بیشتر کسب‌وکارها از بازاریابی محتوا، رقابت همچنان سخت‌تر می‌شود. هر کاری که آنلاین انجام می‌دهید غرق در نویز و اطلاعات اضافی است. برای پیشرفت، هر کسب و کاری نیاز به انتشار محتوای بهتر و بیشتر دارد. با توجه به داده‌های هاب اسپات، انتشار حداقل یک بار در هفته برای بازده بازگشت سرمایه بسیار مهم است و زمانی که به دفعات کمتری منتشر می‌کنید، بازگشت سرمایه به شدت کاهش می‌یابد. با این حال، این در مورد کمیت در مقابل کیفیت نیست، بلکه ترکیبی ایده آل از هر دو است.

محتوای ارزشمند – محتوا باید سرگرم کننده، آموزنده و همدلانه باشد. محتوای ارزشمند به هدف جستجو یا سؤال پرسیده شده از موتور جستجو پاسخ می‌دهد، اما همچنین به گونه‌ای ساختار یافته است که تعاملی مانند اشتراک در ایمیل شما، اشتراک گذاری، نظرات و سایر اقدامات، تشویق کند.

محتوای اصلی – محتوا می‌تواند صوتی، تصویری یا متنی باشد، اما زمانی که تصمیم به استفاده از یک یا همه این محتوای دیجیتالی دارید، مطمئن شوید که خوب و اصلی است. اگر نمی‌توانید به تنهایی محتوای منحصر به فرد، جذاب و خوب ایجاد کنید، می توانید یک متخصص را برای ایجاد محتوا برای وب سایت و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود استخدام کنید. اینجاست که به یک برنامه بازاریابی محتوای قدرتمند نیاز خواهید داشت که قبلاً هرگز نبوده است.

محتوای مناسب – همانطور که از اینفوگرافیک Occam’s Razor (یک شخص باهوش!) می بینید، باید محتوایی تولید کنید که برای هر مرحله از فرآیند تبدیل مناسب باشد (و معیارهای شما باید با هدف شما با هر قطعه محتوا مطابقت داشته باشد

digital-marketing3-min_11zon
دوره دیجیتال مارکتینگ در مدرسه ایده

تجزیه و تحلیل دیجیتال

دانستن اینکه یک بازدیدکننده در کجای فرآیند تبدیل قرار دارد همیشه آسان نیست، اما اگر در کدنویسی محتوا به خوبی کار کرده‌اید (استفاده از کدهای رهگیری تا بدانید چه نوع محتوایی آنها را به بازدید از سایت خود سوق داده است) و از ابزارهایی استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد بازدیدکنندگان قبلاً کجا بوده‌اند را ردیابی کنید، می‌توانید حدس بزنید که به چه محتوایی نیاز دارند. با ارائه محتوای مناسب در زمان مناسب، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان را به خریداران تبدیل خواهید کرد.

2. در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مربوط، حضوری مشهود داشته باشید.

آنلاین دیده شدن کلید موفقیت هر کسب و کاری است، به خصوص در دنیای امروزی که تقریباً همه مشاغل دیجیتالی شده اند. این یکی از راه‌های متمایز شدن از جمعیت است. به همین دلیل، باید حضور آنلاین خود را در شبکه‌های اجتماعی مرتبط ایجاد کنید. توجه داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی زیادی وجود دارد، اما باید مشخص کنید که مشتریان شما بیشتر وقت خود را در کجا می‌گذرانند و آنها را در آنجا هدف قرار دهید. مواردی را انتخاب کنید که به کسب و کار و مشتریان بالقوه شما مرتبط هستند و حضور آنلاین خود را در آنجا ایجاد کنید.

و به خاطر داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی مکانی برای ارائه محصولات شما نیستند (مگر اینکه نام خانوادگی شما کارداشیان باشد). رسانه‌های اجتماعی برای اشتراک گذاری و تعامل هستند. اما رسانه‌های اجتماعی بهترین کانال بازاریابی دیجیتال برای نشان دادن رشد کسب و کار نیستند.

3. وب سایت خود را برای مرورگرها در موبایل بهینه کنید( سازگار با تلفن همراه باشد).

برای اطمینان از سازگاری محتوای شما با موبایل، وب سایت و شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی شما بر روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی هستند. مشتریان بیشتر از گوشی‌های هوشمند و تبلت ها برای دسترسی به وب استفاده می کنند. بنابراین، بسیار مهم است که وب سایت و محتوای خود را در تمام اندازه های صفحه در دسترس کاربران قرار دهید. طراحی وب سایت خود را با استفاده از آخرین روندها و طرح های رنگی به روز کنید.

4. از ابزارهای مناسب استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ ترکیبی از استراتژی های مختلف است که با هدف بسیاری از کانال ها مانند SEO، PPC، رسانه‌های اجتماعی و غیره انجام می شود. برای اطمینان از داشتن یک آمیخته بازاریابی یکپارچه، به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مناسب برای کمک به اجرای کمپین های موثر نیاز دارید. شما همچنین باید در استفاده از آنها و به کارگیری بینش‌ها در زمینه مناسب مهارت داشته باشید.

5. در طراحی عالی باشید.

طراحی زیربنای بسیاری از مواردی است که باعث موفقیت در بازاریابی دیجیتال می شود. چه در حال طراحی یک وب سایت، یک صفحه فرود یا ایجاد یک تصویر برای وب سایت، آگهی یا اینفوگرافیک خود باشید، باید مهارت‌های طراحی خوبی داشته باشید. همه ی ما در طراحی ماهر نیستیم، اما ابزارهایی برای کمک به آن وجود دارد.

فتوشاپ –فتوشاپ یک ابزار طراحی عالی است. خوشبختانه، اگر در مدرسه ایده هستید، اکنون می‌توانید در این دوره ثبت‌نام فرمایید.

منبع

1 دیدگاه برای “نکات و ترفندهای بازاریابی دیجیتال از برندهای برتر

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن