نمایش آثار هنرمندان ایرانی در پاریس با همکاری مدرسه ایده

namayeshgah-dar-paris-ideaschool-min_37_11zon
[vc_row][vc_column][vc_column_text]این نمایشگاه با عنوان ”  آبی را لمس کن ”  از آثار هنرمندان ایرانی ۲۴ تا ۲۸ شهریورماه در  گالری سنت رُک پاریس برگزار شد که به موضوع از دست دادن آب‌های ایران و خشکسالی که هر سال بیش از پیش کشور را فرا می‌گیرد، پرداخت. نمایشگاه توسط وب سایت ایبان آرت شکل گرفت تا هشدار و تاکیدی بر این رویداد و واقعه طبیعی مهم باشد.

یکی از اهداف ایبان آرت معرفی هنرمندان جوان در کنار هنرمندان پیشکسوت ایران است و این نمایشگاه با مجموعه‌ای از آثار ۲۵ نفر از سه نسل هنرمندان معاصر ایران برگزار شد. رضا افسری، ابراهیم الفت، صادق ادهم، محمود ایمانی، مهدی حسینی، هومن درخشنده، سعید روانبخش، داریوش فرد دهکردی، فرهاد گاوزن، افسون منتظری، علی ندایی، کاویان هازلی،  شورا فلاح، وحدتی، اکرم قیومی، اعظم قیومی، مهرنوش حمیدزاده، نیکا کاشانی، سیما ملک‌زاده، یاسمین مردانی، سما رحمانی گرمارودی، سهیل سرخی، موژان یعقوبی و عماد یزدی‌زاده هنرمندانی هستند که آثار نقاشی و مجسمه آنها در این نمایشگاه ارائه شد.

نمایشگاه “آبی را لمس کن” یکی از مجموعه نمایشگاه‌های وب‌سایت فرهنگی هنری ایبان آرت است که توسط افسون منتظری، نقاش، مدرس دانشگاه و مدیر هنری  این سایت در ایران و با همکاری مدرسه و گالری ایده گردآوری شده است. ایبان آرت تاکنون در دو نمایشگاه در پاریس ، حمایت خود را از هنرمندان جوان ایرانی در اولین اکسپو دانشجویی نقاشی سال ۱۳۹۶ ، نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا، جشنواره دانشجویی ژکال ۱۳۹۷، ورک شاپ سراسری طبیعت و برگزیده گان این جشنواره‌ها به انجام رسانده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

photo4_ideaschool-1-300x200-min_27_11zon

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن