نمایشگاه نقاشی با عنوان اسطوره و فیگور

نمایشگاه نقاشی نمایشگاه نقاشی با عنوان اسطوره و فیگور با حضور آثار اساتید بنام در گالری ایده

 

گالری ایده بار دیگر میهمان بزرگان هنر نقاشی ایران است. این بار نمایشگاه نقاشی فیگوراتیو با حضور استاید بنام و چیره دستی همچون علی ندائی، نیلوفر قادری نژاد، مهدی احمدی، جمشید حقیقت شناس،  ناصر عزیزی، رضا هدایت در گالری ایده برگزار می شود.

این نمایشگاه با عنوان “اسطوره و فیگور” به تاریخ ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۶ در گالری ایده افتتاح می گردد.

 

 

علی ندائی

علی ندایی

متولد ۱۳۳۶ آبادان است. او در مقطع کارشناس ارشد نقاشی، مدرک خود را از دانشگاه هنر اخذ نموده است. وی تاکنون چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در کارنامه کاری خود داشته که این فعالیت ها از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۸ ادامه دار بوده است.

 

نیلوفر قادری نژاد در گالری ایده
نیلوفر قادری نژاد

نیلوفر قادری نژاد

متولد خرداد ۱۳۳۶ تهران است. او دانش آموخته رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و ۳۰ سال سابقه‌ تدریس طراحی و نقاشی در آموزشگاه های دانشگاه تهران کلاسهای شبانه، آموزشگاه‌های مهرین، لاله و ماه مهر و ۶ سال تدریس در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز هنر و معماری را در سابقه کاری خود دارد. قادری نژاد عضو پیوسته انجمن نقاشان ایران است و در عرصه نقاشی دیواری و تصویرسازی کتاب نیز فعالیت می کند.

 

 

 

جمشید حقیقت شناس نقاش معاصر
جمشید حقیقت شناس

 

جمشید حقیقت شناس

جمشید حقیقت شناس متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. او فارغ التحصیل نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. این نقاش در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارج از کشور آثارش را به نمایش گذاشته است. عضویت در خانه هنرمندان، عضویت نقاشان گروه ۳۰+، عضویت رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران و ریاست این انجمن و تدریس در دانشگاه آزاد معماری تبریز در کارنامه فعالیت های هنری این هنرمند به چشم می خورند. او همچنین نمایشگاه های متعدد در داخل و خارج از کشور برپا کرده است. جمشید حقیقت شناس موفق به کسب جایزه اثر برگزیده بخش گفتگو از اولین نمایشگاه بین المللی طراحی معاصر  تهران ۱۳۷۸، جایزه افتخار یازدهمین بی ینال بنگلادش، داکار  ۱۳۸۲ شده است.

 

 

 

مهدی احمدی نقاش و بازیگر معاصر
مهدی احمدی

مهدی احمدی

مهدی احمدی متولد ۱۳۴۵ نقاش، بازیگر سینما و هنرمند ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر است. نقاشی را از سال ۱۳۶۳ شروع کرد و اولین نمایشگاه انفرادی‌اش در سال ۱۳۷۴ برپا شد؛ و تاکنون در بیشتر از ۳۰ نمایشگاه نقاشی شرکت داشته است. او همچنین بازیگری را از سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق به کارگردانی خسرو سینایی شروع کرد.

 

 

ناصر عزیزی نقاش معاصر
ناصر عزیزی

 

ناصر عزیزی

ناصر عزیزی متولد: ۱۳۴۹  است. او تحصیلات کارشناسی ارشد و کارشناسی نقاشی در دانشگاه آزاد تهران به اتمام رسانده است. عزیزی از جمله هنرمندان فعالی است که تاکنون بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل ایران و خارج از کشور برگزار کرده. او در کشورهایی مانند نروژ، سوئیس، آلمان، قطر، کویت و امارات متحده عربی نمایشگاه داشته و نیز در سمپوزیوم‌های مختلفی در کشورهایی چون فرانسه و اسلواکی شرکت کرده است.

 

رضا هدایت

رضا هدایت مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه هنر گرفته است و آثارش را در نمایشگاه های متعدد گروهی و انفرادی شرکت داده است. هدایت برگزیده نمایشگاه طبیعت از منظر شرق در سال ۸۴ ، برگزیده بی ینال جهان اسلام در سال ۸۵ و برنده جایزه تشویقی تصویرسازی نومای ژاپن در سال ۱۳۸۳ است. کتاب های او به نام های” حیوانات نانجیب” و” زندگی یک لبخند” توسط او نوشته و تصویرسازی شده اند. وی عضو هیئت علمی دانشکده هنر سوره تهران است و به تدریس هنر در دانشگاه های هنری و هنرستان ها اشتغال دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن