نشست توسعه برند در بستر تبلیغات و PR

توسعه-برند-در-تبلیغات--min_18

مدرسه تبلیغات ایده نشستی با عنوان توسعه برند در بستر تبلیغات و PR  برگزار می نماید.

 تا به امروز همگی ما درباره ی برند مطالب زیادی خوانده و شنیده ایم.اما تا چه حد با اصول و فرآیند برندینگ، روابط عمومی و تبلیغات آشنا هستیم؟خلق برند کسب و کار ها با نقاط تماس و کانال های ارتباط با مشتری مرتبط است اما سوال اینجاست که چه تدبیر و برنامه ای میتونه روند خلق برند را به تبلیغات و نهایتا به هدف نهایی و فروش بیشتر مرتبط کنه؟همه ی این موضوعات و سوالات را در این پنل گفتگو ، بررسی و مرور میکنیم و با طرح این سوالات از متخصصین این حوزه به بهبود توسعه برند در کسب و کارها کمک خواهیم کرد. این نشست با رویکرد تاثیر تبلیغات در برندینگ با حضور دکتر آرش سلطانعلی، مدیرعامل آژانس برندسازی ایده – دکتر سارا میرزایی، مدیر عامل تبلیغات داروگ – دکتر نادر عشقی پور، مدیرعامل آژانس برندسازی سگال – مجید کثیری، مدیر عامل آژانس خبری اخبار رسمی – رضا مافی، مدیر مسئول فصلنامه بازاریابی اسلوب برگزار می شود.  

دکتر آرش سلطانعلی 

مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی و استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی هستند. تحصیلات دکتر آرش سلطانعلی لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی – فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت – فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول – دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران می باشد.سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده – مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده – مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده – مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده – مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت – مشاور برند بانک تجارت – مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات – مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده –  مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو – مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس – مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول – مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل و …  

دکتر سارا میرزایی

سارا میرزایی مدرک MBA خود را از رویال رود و دانشگاه شریف و DBA را از دانشگاه مدیریت سوییس گرفته است. او دارای ۲۶ سال تجربه در زمینه فروش و بازاریابی، برندینگ، تحقیقات بازار و تبلیغات است. در ۲۶ سال گذشته او در سازمان های متفاوتی به عنوان مشتری و همچنین در قالب آژانس تبلیغاتی فعالیت نموده است. او بیش از ۴۰ مقاله و مصاحبه و همچنین ۷ کتاب در زمینه بازاریابی و برندینگ را چاپ کرده است به چاپ رسانده است و هم اکنون مدرس برندینگ و تبلیغات است. او از سال ۲۰۱۶ به عنوان مدیرعامل در شرکت تبلیغاتی داروگ بین الملل فعالیت می کند. 

مهندس رضا مافی

رضا مافی دارای ۱۴ سال تجربه در زمینه فروش و بازاریابی، برندینگ، تحقیقات بازار و تبلیغات است. وی در این سال ها در سازمان های متفاوتی به عنوان کارشناس، مشاور، مدیر فعالیت و در دوره های مختلف MBA و استراتژی تدریس نموده است. او بیش ۱۰۰ مقاله در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ کرده است و ۳ کتاب در حوزۀ بازاریابی از دیگر فعالیت های او می باشد. رضا مافی دارای کارشناسی ارشد در مهندسی مکانیک، کارشناسی ارشد در مدیریت استراتژیک و همچنین مدرک MBA در بازاریابی می باشد. وی از سال ۱۳۹۶ مدیرمسئول فصلنامه بازاریابی اسلوب می باشد. 

دکتر نادر عشقی پور

دکتر نادر عشقی پور دارای سوابق تحصیلی کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی (PhD Candidate) و همچنین ایشان دارای رتبه ۱ آزمون ورودی دکتری تخصصی سال ۱۳۹۱ هستند. سوابق اجرایی دکتر نادر عشقی پور به این شرح می باشد :مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال – مدیر اجرایی شرکت نوآوران جلوه های سگال – مشاور در اموربرنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی شرکت بازرگانی پیشرو سیاحت – مشاور در امور بازاریابی دپارتمان برنامه ریزی اقتصادی هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا – مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی شرکت شیشه و گاز (شوگا) – سرپرست پروژه ی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و فعالیت به عنوان مشاور و مدیر اجرایی در پروژه های تحقیقات و برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در سازمان های مختلف می باشد. 

مجید کثیری

مجید کثیری مشاور و استراتژیست در زمینه روابط عمومی است. تخصص و تمرکز وی بر برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانه ای و رسانه های دیجیتال و اجتماعی است و در این زمینه وی تجربه همکاری با دهها برند مطرح داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. وی همچنین سالها به عنوان روزنامه نگار فعالیت داشته است و اکنون یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل «اخبار رسمی»، اولین پلتفرم انتشار و توزیع خبر یا پرس ریلیز سرویس در ایران است. تاریخ برگزاری این نشست پنجشنبه ۲۸ شهریورماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در مدرسه تبلیغات ایده است.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن