فصل دوم Sonic Prime اواخر امسال منتشر می‌شود

Sonic Prime-

اکانت رسمی توییتر Sonic the Hedgehog تأیید کرده است که فصل دوم Sonic Prime را «اواخر سال ۲۰۲۳» منتشر خواهد کرد و ظاهراً این بار کمی بیشتر از Shadow را به نمایش خواهد گذاشت.

با در نظر گرفتن رک و پوست کنده‌ای که نتفلیکس در چند ماه گذشته نمایش‌های متحرک خود را انجام داده است (در واقع، بهتر است که همه نمایش‌ها را اجرا کنند)، طرفداران Blue Blur کنجکاو شده‌اند که آیا Sonic Prime فصل دیگری را دریافت خواهد کرد، به خصوص که اولین فصل آن بود. بسیار باز مانده است.

خب، دیگر جای تعجب نیست زیرا حساب رسمی توییتر Sonic the Hedgehog تأیید کرده است که فصل دوم سریال بعداً در سال 2023 منتشر می‌شود. توییتی که این خبر را اعلام می‌کند می‌گوید: “آماده شوید تا در Sonic Prime بیشتری غوطه ور شوید، بعداً در راه خواهید بود. سال”، در حالی که اولین نگاهی به آنچه که در راه است به اشتراک می‌گذارد.

به نظر می‌رسد که در فصل دوم شاهد بازی‌های بیشتری از Shadow the Hedgehog خواهیم بود، زیرا او در تصویری که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، سونیک را زیر آب نگه داشته است. Shadow همچنین دستگاه تعویض کفش و دستکش را که Nine در اولین بعد جایگزینی که Nine به سونیک داده بود، در دست دارد، به این معنی که ممکن است شاهد استفاده Shadow از آن باشیم و برای ماجراجویی همراه شود. نه اینکه با کفش‌های بادی به آن نیاز داشته باشد.

فراتر از اولین نگاه و تأیید اینکه فصل دوم در راه است، ما هنوز چیزهای دیگری در مورد فصل دوم Sonic Prime نمی‌دانیم. فصل اول پایانی داشت و Sonic و Shadow را در Shatterverse دوباره متحد کرد. احتمالاً فصل دوم بیشتر روی رابطه آنها متمرکز خواهد شد و آنها را در حال ماجراجویی با هم خواهیم دید.

در بررسی TheGamer از فصل 1 Sonic Prime، معاون خبر و Sonic Simp Rhiannon Bevan گفتند که “سرگرم کننده، تاثیرگذار در مناطق و کاملاً غیر توهین آمیز” است، اما خاطرنشان کرد که این سریال را مانند فیلم‌ها به جلو سوق نمی‌دهد.. در اینجا امیدواریم که فصل 2 موفق به انجام این کار شود.

Sonic Prime یک مجموعه تلویزیونی کارتونی است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی Sonic the Hedgehog ساخته شده و توسط Netflix Animation، WildBrain Studios، Man of Action و استودیوی انیمیشن Sega Sammy Group Marza Animation Planet تهیه شده است. این ششمین مجموعه تلویزیونی انیمیشنی است که بر اساس این فرنچایز ساخته شده است.

فصل دوم Sonic Prime

کارتون سونیک Sonic داستان یک خارپشت Hedgehog خیلی خاص و آبی رنگ است که در یک زمان خیلی خاص هم زندگی می‌کند یعنی در زمانه‌ای پس از آخرالزمان که همه چیز دنیا عجیب و ناآشنا شده است. این خارپشت به‌خاطر خارپشت بودنش این توانایی را هم دارد که به‌صورت یک توپ دربیاد و روی زمین قل بخورد. در ابتدا شخصیت یک بازی کامپیوتری محصول شرکت سگا Sega بود و بعدا بخاطر موفقیت و اقبال فوق‌العاده ای که نسبت به این خارپشت آبی رنگ و دنیای گسترده و جذابش پیدا شد محصولات مختلفی با محوریت آن ساخته شدند.

این خارپشت با جمع کردن هفت الماس آشوب seven Chaos Emeralds توانست یک قهرمان شکست ناپذیر شود. دشمنانش هم در اصل دنبال همین الماس‌ها بودند تا بتوانند از قدرت جادویی آن استفاده کنند.

 فصل اول Sonic Prime

فصل اول این سریال، شامل هشت قسمت است که در 15 دسامبر 2022 در نتفلیکس منتشر شد. طبق گفته استودیو WildBrain، این سریال در مجموع حداقل 24 قسمت خواهد داشت.

در طول نبرد با دکتر اگمن، سونیک بی پروا منشور پارادوکس را در هم می‌شکند، یک مصنوع کریستالوئیدی با قدرت‌های خم کننده واقعیت که جهان را از بین می‌برد و “Shatterverse” را ایجاد می‌کند، خلایی که در آن هر تکه از منشور یک بعد متناوب را تشکیل می‌دهد که توسط دیگری زندگی می‌شود. بخشی از دوستان سونیک (تیلز، ناکلز، امی رز، روژ و بیگ) به نام «Shatterspace» که فاقد نسخه‌های خاص او هستند به دنبال بازگرداندن جهان سونیک وارد هر یک از جهان‌های خطرناک می‌شود تا این دنیای مصنوع را بازسازی کنند، در حالی که با شورای آشوب مبارزه می‌کند. همزمان گروهی از انواع دکتر اگمن هم به دنبال تسخیر این جهان‌های جدید و جمع‌آوری قطعات برای اهداف پلید خود هستند.

دوره جامع طراحی بازی

سونیک جوجه تیغی در حالی که درگیر مبارزه با دشمن خود، دکتر اگمن است، منشور پارادوکس، یک مصنوع باستانی با قدرت بسیار زیاد را از بین می‌برد. این امر باعث ایجاد موجی در پیوستار فضا-زمان می‌شود و سونیک را از دوستانش جدا می‌کند و او را به شهر نیو یوک می‌فرستد، نسخه‌ای دیستوپیایی از تپه‌های سبز در یک جهان موازی که توسط شورای آشوب اداره می‌شود، گروهی متشکل از پنج گونه اگمن (دکتر Babble، دکتر Done It، دکتر Deep، دکتر Don’t و آقای دکتر Eggman). سونیک در حال سفر در محیط جدیدش با ناین روبرو می‌شود، یکی از بهترین دوستان تیلز که بدون کمک سونیک دم‌های مکانیزه‌ای را به عنوان سلاحی علیه زورگویی‌های دوران کودکی‌اش ساخته بود. سونیک اعتماد ناین را جلب می‌کند و نابغه جوان کفش‌ها و دستکش‌های سونیک را تغییر می‌دهد تا با انرژی جدید بدنش از منشور هماهنگ شود. با این حال، سونیک و ناین دستگیر می‌شوند و سونیک برای آزمایش‌هایی که توسط Rusty Rose، گونه‌ای از Amy Rose که به یک سایبورگ مطیع تبدیل شده ، برده می‌شود. هنگامی که انواع Nine را تهدید می‌کند، سونیک قدرت خود را به حداکثر می‌رساند و باعث می‌شود مقدار زیادی انرژی تولید کند. با این حال، او متوجه چیزی می‌شود که به نظر می‌رسد توهم رقیبش Shadow the Hedgehog در طول موج افزایش یافته و فلاش بک به رویارویی قبلی با او باشد.

واکنش‌های انتقادی به سونیک پرایم

Sonic Prime عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و از صداپیشگی، داستان و انیمیشن آن تمجید شد اما برخی از نگارش آن انتقاد کردند و در Rotten Tomatoes، بر اساس نظرات 5 منتقد، امتیاز 60٪ را به دست آورد.

Polly Conway از Common Sense Media گفت که این سریال انیمیشنی سرگرم کننده و دیوانه کننده است که کار گروهی را تبلیغ می‌کند و در عین حال حاوی خشونت است. کنت سیوارد جونیور از IGN به این فیلم امتیاز 8 از 10 داد و آن را نمایشی «مفرح و خانوادگی» برای طرفداران جدید و قدیمی خواند و گفت: «Sonic Prime یک نمایش سرگرم کننده و در کل سرگرم کننده و خانوادگی است. نشستن بین ماجراهای Sonic the Hedgehog 1992 و Sonic the Hedgehog 93 – که دارای جوی مشابه “مبارزان آزادی که به دنبال سرنگونی یک رهبر ظالم هستند” است – ضمن ارائه ایده‌های جدید، نگاهی هیجان انگیز به گذشته ارائه می‌دهد اما در مورد سرعت و پایان ناگهانی فصل اول هیچ لطفی به آن نخواهد کرد.

مطالعه بیشتر⇐ روند ساخت و طراحی بازی چگونه است؟

Josua Kristian Mccoy از Game Rant امتیاز 3.5 از 5 را به Prime داد و آن را “بسیار خوب” خواند و همچنین آن را بسیار سرگرم کننده خواند: “Sonic Prime یک بحث دیگر برای Sonic به عنوان یک ستاره تلویزیونی و در مرحله بعد یک شخصیت بازی است. طرفداران Sonic. ویترین را به خاطر شخصیت‌های مورد علاقه‌شان و اکشن‌های سریع دوست خواهند داشت. با وجود نوشتن ضعیف و کمی تکرار، Sonic Prime بسیار سرگرم‌کننده است. از سفر Blue Blur به multiv لذت ببرید.

در 20 دسامبر 2022، نتفلیکس اعلام کرد که Sonic Prime با 27.7 میلیون ساعت تماشا بین 12 تا 18 دسامبر در رتبه پنجم از ده برنامه برتر تلویزیون انگلیس قرار گرفته‌است.

نویسنده: زیبا مغربی

4 دیدگاه برای “فصل دوم Sonic Prime اواخر امسال منتشر می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن