فروش سه اثر NFT از زهرا پرکاه، دانش آموخته دوره NFT موسسه ایده

nft-art-

زهرا پرکاه، هنرمند جوان کشورمان به‌تازگی توانسته سه اثر NFT خود را با قیمت ۰.۳ اتریوم به فروش برساند.

این هنرمند جوان و دانش‌آموخته رشته تصویرسازی توانسته با حمایت و آموزش‌های موسسه هنری ایده اولین آثار خود را به شکل NFT در بازار رمزارزهای دیجیتال عرضه و به فروش رساند.

پرکاه که عمدتا تصاویر و نقاشی‌های او موضوعاتی زنانه در کنار طبیعت دارد، پس از پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز دوره آموزش NFT وارد این بازار نوظهور شده و آثار خود را به فروش رساند.

امروزه NFTها به یکی از جذاب‌ترین بازارهای هنر دنیا تبدیل شده اند و هنرمندان در هر سطحی و با هر گرایشی، چه به شکل دیجیتال و چه به شکل آنالوگ و صرفا با اسکن کارهای خود، می‌توانند در آن حضور داشته باشند و به شخصه آثار خود را به فروش برسانند. علاوه براین یکی از مزیت‌های این بازارها این است که هنرمندانی که آثار آن‌ها پس از فروش مستقیم از خود هنرمند، دست به دست و مجددا خرید و فروش می‌شود، می‌توانند سهمی از خریدهای مجدد آثار هنری خود را کسب کنند.

آموزش NFT – ثبت و خرید و فروش آثار هنری در بستر دیجیتال

سه قطعه به فروش رفته از کارهای زهرا پرکاه، همگی زنانی را به تصویر می‌کشد که در دنیایی تخیلی گرفتار آمده‌اند و در حال بازی، التماس و دعا هستند در حالی که دست‌هایشان تکثیر شده و گویی به شعبده‌بازی مشغولند. رنگ‌های تیره پس زمینه در هر سه کار به فروش رفته، دنیایی تیره و تار را ترسیم می‌کند و در پیش زمینه آنچه به چشم می‌آید نوعی تردستی و شعبده‌بازی است که به نوعی با طبیعت گره خورده است.

nft-art1-min_5_11zon

گاهی سنگ، گاهی شانه‌ای تخم مرغ، و گاهی ریسه‌ای از ماهی‌های آویزان شده در این دنیای معاصر با زنانی که عموما پوشش‌هایی مدرن و متعارف دارند، در دستان موضوع اصلی کار قابل مشاهده است. شاید سلف پرتره‌هایی از زندگی خود هنرمند باشند که همچون ابزاری عروسک مانند در دستانی نامرئی گرفتار آمده اند. رویاها سربرآورده اند و تاریکی در پس زمینه خود را به رخ می‌کشد.

آنچه به‌طور کلی در آثار پرکاه دیده می‌شود، دنیای تخیلی و تا حدودی سورئال است، دنیایی که قدرت جذب بیننده به درون خود را دارند و با کنتراست‌های بالای رنگی آن را جذاب‌تر هم می‌کند.

nft-art2-min_4_11zon

موفقیت زهرا پرکاه در دنیای بازار NFTها هم می‌تواند در نتیجه همین بیان سمبلیک و ویژگی‌های فانتزی گونه خود باشد.

هر کدام از آثار NFT پرکاه توانسته با مبلغ سه دهم اتریوم در دنیای بازار هنری دیجیتالی به فروش برود. شایان ذکر است که نرخ هر اتریوم در روزهای اخیر در حدود ۱۲۳۰ دلار، معادل ۳۷ میلیون و پانصد هزار تومان بوده است.

nft-art3-min_3_11zon

زهرا پرکاه متولد ۱۳۶۵، دانش آموخته رشته تصویرسازی در مقطع کارشناسی و از فارغ‌الاتحصیلان دوره آموزش NFT در موسسه ایده است. او تا کنون دو نمایشگاه انفرادی و بیش از ۱۵ نمایشگاه گروهی در ایران و جهان برگزار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن