دلایل سرمایه گذاری در هویت سازی برند

هویت سازی برند

خرید را برای مشتری آسان کنید

هویت متقاعدکننده برند، برای هر شرکتی با هر اندازه و در هر مکان، تصویری خاص، قابل شناسایی فوری، و حرفه ای ایجاد میکند که آن برند را در جایگاه موفقیت آمیزی قرار خواهد داد. هویت برند، به مدیریت ادراک شرکت از سوی مشتری، کمک کرده و آن را از رقبایش متمایز میکند. مزیت یک سیستم هوشمند این است که به مشتری احترام میگذارد و درک ویژگی ها و مزایای برند را برای او آسان میکند. طراحی محصولی جدید یا  محیطی بهتر باعث خوشحالی مشتری شده و وفاداری او را در پی دارد، در نتیجه یک هویت اثرگذار میتواند یادآوری نام برند را آسان کند و یا طرح بسته بندی مشخصی را برای محصولات ارائه دهد.

 

فروش را برای فروشنده آسان کنید

مدیر عامل یک شرکت جهانی که میخواهد نگرشی جدید را به هیئت مدیره انتقال دهد، یا کارآفرینی که برای اولین بار در حال تبادل با شرکت هایی با سرمایه مخاطره آمیز است، یا یک مشاور مالی که قصد دارد برای سرمایه گذاری ایجاد نیاز کند، همه در حال فروش محصولاتشان هستند. از سویی دیگر شرکت های غیرانتفاعی چه در حال جمع آوری کمک های مالی باشند و چه خواهان داوطلبانی جدید، آنها نیز پیوسته در حال فروش هستند. هویت برند استراتژیک، می تواند در میان مخاطبان و فرهنگ های مختلف، آگاهی و درک از شرکت و توانمندی های آن را ایجاد کند. بنابراین هدف هویت اثرگذار این است که از طریق نمایان کردن هوش و ذکاوت سازمان، بتواند به روشنی پیشنهاد ارزش منحصربه فرد آن شرکت را انتقال دهد. انسجام ارتباطات شرکت در رسانه های مختلف، پیام قوی تمرکز همه جانبه شرکت را به مشتریان میرساند.

 

برندها دارایی های ناملموس هستندکه به طور متوسط 75 درصد ارزش یک شرکت را شامل می شوند.

(بلیک دوتش)

 

 

ایجاد ارزش ویژه برند را آسان کنید

هدف تمام شرکت های عمومی افزایش ارزش سهام سهامداران است، اگرچه شهرت برند یا شرکت یکی از با ارزشترین دارایی های آن شرکت محسوب میشود. شرکت های کوچک و غیرانتفاعی نیز باید ارزش ویژه برند خود را ایجاد کنند، چرا که موفقیت آینده آنها در گرو ساختن آگاهی عمومی، حفظ شهرت و حمایت از ارزشها است. همچنین هویت برند با افزایش شناخت، آگاهی و وفاداری مشتری میتواند ارزش ویژه برند قدرتمندی را ایجاد کرده و از طرفی به موفقیت بیشتر شرکت کمک نماید. مدیرانی که از هر فرصتی به نفع انتقال ارزش برند شرکت خود بهره میبرند، شب ها آسوده تر می خوابند، چراکه به این ترتیب دارایی های ارزشمندی برای شرکت می آفرینند.

 


دوره آموزشی اصول و مبانی برندسازی


ضرورت های ایجاد یک برند

  • قبول کنیم که در دنیایی برند شده زندگی میکنیم.
  • از هر فرصتی بهره ببریم تا بتوانیم جایگاه شرکت خود را در ذهن مشتری تثبیت کنیم.
  • ایده قدرتمند برند خود را بارها و بارها به مخاطبان خود انتقال دهیم.
  • از تنها بیان مزیت رقابتی برند خود فراتر رفته، سعی کنیم آن را نمایش دهیم.
  • مشتری خود را درک کرده و بر اساس ادراکات، ترجیحات، رویاها، ارزشها و سبک زندگی آنها عمل کنیم.
  • نقاط تماس، یعنی نقاطی که مشتریها با محصول یا خدمات تعامل دارند، را بشناسیم.
  • با استفاده از هویت برند، آهنربایی احساسی ایجاد کنیم که مشتریها را جذب کرده و نگه میدارد.

 

مدرسه کسب و کار ایده

 

 

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *