دستاوردهای ایده در سالی که گذشت

سال ۹۷ با همه لحظات تلخ و شیرین آن تمام شد. ما نیز مانند دیگر کسب و کارها فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشتیم. با این وجود از اهداف و مقاصد سالانه خود فاصله نگرفتیم و با تلاش و عزمی راسخ مسیر پیشرفت و توسعه را در حوزه آموزشی طی کردیم.

 

شروع سال ۹۷ مصادف با جشن ده سالگی موسسه ایده شد. در این سال ما در مدرسه هنری و تبلیغات ایده استقبال چند برابری دانشجویان را تجربه کردیم و میزبان بیش از ۵۰۰ دانشجو در ۱۰۰ عنوان دوره آموزشی بودیم. این موضوع تاییدی بر اعتماد و گرایش دانشجویان به تخصص گراییست که یکی از ماموریت های ایده بوده است. همچنین طی این مدت ۹ نشست تخصصی و بیش از ۳۰ کارگاه و ورکشاپ با حضور هنرمندان و اساتید مجرب برگزار کردیم.

 

دستاوردهای-ایده-در-سال-۹۷

 

 

ما در موسسه ایده هر سالِ با تحقیق و بررسی های دقیق به دنبال بستری هستیم تا رشته های جدید و متدهای آموزشی روز دنیا را برای دانشجویانمان ارائه کنیم.

به رسم هر سال، امسال نیز موفق شدیم رشته های جدیدی را به رشته های آموزشی و تخصصی خود اضافه کنیم. این رشته ها شامل دوره های زیر است:

  • Game Design
  • Fashion Design
  • Interior Design
  • ۳D Motion Design
  • Curatorial

 

برخی از این رشته ها برای نخستین بار است که به صورت تخصصی در ایران برگزار می شود. ایجاد این رشته ها باعث شکل گیری تخصص ها و مشاغلی جدید در بازار کار ایران می شود.

 

گالری ایده در دهمین سال فعالیتش با هدف معرفی آثار فاخر جامعه هنری میزبان آثار هنرمندان به صورت انفرادی و گروهی بوده است. در سال ۹۷ ما در گالری ایده ۴۸ نمایشگاه در حوزه هنرهای تجسمی برگزار کردیم که این امر نشان دهنده ی میل و اشتیاق هنرمندان به برگزاری نمایشگاه در گالری ایده و همچنین نشان دهنده ی استقبال پرشور علاقه مندان است.

 

دستاوردهای-گالری-ایده

 

ما در موسسه ایده همواره خود را به عنوان عضوی پیشرو از جامعه فرهنگی و هنری تعریف کرده ایم و همواره تلاش می کنیم در راستای مسئولیت های اجتماعی قدم های مثبتی بر داریم. در این سال کارگاه و نمایشگاه صلح و انتزاع را با همکاری موسسه خیریه رعد به سود کودکان استثنایی برگزار کردیم. دانشجویان برتر دانشگاه های شریعتی و الزهرا را بورسیه تحصیلی کرده ایم. همچنین در مسابقه کانون عکاسان ناشنوا، تهیه و اهدای جوایز را انجام دادیم و این تنها بخش کوچیکی از مسئولیت هایی اجتماعی است که در سال ۹۷ انجام دادیم.

 

ما در سال ۹۷ با ماموریت پرورش نیروی حرفه ای و متخصص و با هدف پر کردن خلاء های موجود در حیطه آموزشی دانشگاه ها؛ سمینارها، نشست ها و سخنرانی های فراوانی را در مجامع علمی و دانشگاهی نظیر دانشگاه هنر، دانشگاه شریف و دانشگاه شریعتی برگزار کردیم و در هفته گرافیک و نقاشی با دانشگاه سوره همکاری داشتیم.

 

انتشارات ایده در سال ۹۷ با ماموریت اشاعه دانش آکادمیک در حوزه تبلیغات و ایجاد پل ارتباطی بین آژانس های تبلیغاتی و آموزش های اصولی کتاب های ذکر شده را منتشر کرده ایم.

  • با بزرگان تبلیغات ایران
  • برندسازی داینامیک
  • آثار هنری زلزله کرمانشاه
  • روز جهانی طراحی گرافیک
  • کتاب جامع برندسازی

ما بر این باوریم کتاب های انتشارات ایده نقشی پررنگی در آگاهی بخشی در حوزه تبلیغات و ارتباطات ایفا می کنند.

 

اما مهمترین دستاورد مدرسه ایده در سال ۹۷ را افتتاح کانون فارغ التحصیلان می دانیم. کانون فارغ التحصیلان را برای ارائه طیف وسیعی از خدمات و امکانات به دانشجویان موسسه افتتاح کرده ایم تا دانشجویان را پس از اتمام دوره های آموزشی به صورت دائمی تحت پشتیبانی و حمایت خود قرار دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن