برند ماسیمو دوتی

Massimo-Dutti-brand-min_48_11zon

آرماندو لاسوکا طراح اسپانیایی و موسس برند ماسیمو دوتی در بارسلون است. او در ابتدا یک دانش آموز عصیانگر، بدون تجربه و بی صلاحیت بود که از طریق پدر اولین شغل خود را به عنوان فروشنده پیراهن در بارسلونا بدست آورد. او نه از مادرید چیزی می دانست و نه از این تجارت سرنخی داشت. اما تیپ خوب مرد جوان و همچنین شخصیت کاریزماتیک و مصمم اش ، او را به یک فروشنده عالی تبدیل کرد. او ابتدا نماینده و سپس توزیع کننده بود. از این رو با توانایی‌های کلامی و رک گویی مطلقش به یک فروشنده‌ی قهار تبدیل شد و به فکر فروش لباس‌های خود افتاد. 11سال بعد، او با جمع کردن پول شروع به سفر دور دنیا کرد و تکنیک های زیادی از شرکت‌ها و صنعت مد یاد گرفت و بالاخره توانست شریک خود را انتخاب کند و برند را تا مرحله تاسیس پیش ببرد.

او شرکت Armando Lasauca را در سال 1985 تاسیس کرد و در سالهای نخست، تنها بر تولید لباس مردانه، (به ویژه پیراهن) متمرکز بود. زیرا به فکر پر کردن خلا موجود در پوشاک و لباس مردانه کلاسیک-مدرن در جهان افتاده بود. او درصدد ایجاد فروشگاه برای فروش پیراهن های خود با یک برند و مفهوم جذاب برآمد و این نیاز باعث گردید تا نام ایتالیایی ماسیمو دوتی  (Moassimo Dutti) را -که مشابه دو کلمه آرماندوتی (Armandutti) که وقتی بچه بود، در خانواده او را اینطور صدا می‌زدند و the most  که این پروژه قرار بود به این اسم، نام گذاری شود- انتخاب کند. شریک اقتصادی این برند در ابتدا کوفیر (Cofir)بود که بعدتر در زمانی که رشد انفجاری این برند باعث شد که سرمایه‌ی اولیه بیشتری نیاز داشته باشد از سمت او تامین شد. این‌ سرمایه‌گذاری اولش با ۴۹% شروع شد ولی به سرعت به ۷۰% رسید و در سال ۱۹۹۱ بود که کمپانی کوفیر تصمیم گرفت حق مشارکتش رو به شرکت زارا – ایندیتکس (Zara-Inditex) به مبلغ حدود ۴۰۰۰ میلیون پزو بفروشد که در نهایت او با مقدار سهم زیاد از ریاست موسیمو دوتی استعفا داد و این شرکت توسط گروه ایندیتکس خریداری شد.

Massimo-Dutti-min_5_11zon
فروشگاه ماسیمو دوتی

ماسیمو دوتی اولین مارک ایندیتکس بود که بخشی از برنامه “برای و از” ما بود- در مورد خیرین سلامت روان و معلولیت و در زمینه توانبخشی اجتماعی و برنامه های شغلی حرفه ای برای افراد دارای اختلالات روانی شدید یا ناتوانی جسمی -و اکنون دارای سه فروشگاه در اسپانیا است که با مدیریت و کار طولانی مدت برای افراد معلول اداره می شود.

همچنین علت تمایز برند ماسیمودوتی نسبت به برندهای دیگر این است که ماسیمو دوتی هر چیزی که شما درباره زارا (zara )  دوست داشته باشید دریافت و بهبود بخشیده است. استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید محصولات و ترکیب ایده آل بین زیبایی و کیفیت خط مشی این شرکت بوده و در همه محصولات آن قابل ملاحظه است. طراحی منحصر به فرد این برند برای مشتریان خوش سلیقه و به روز ایده آل است. ماسیمو دوتی توانسته است لباس هایی را طراحی و تولید کند که از آخرین متدهای طراحی اروپایی و کلاسیک بهره می برد. این برند در آخرین تبلیغات و اخباری که از خود منتشر کرد درباره کالکشن جدید کت و شلوار با پارچه های سبک و شیک خبر داد و طرفدارانش را تشویق کرد تا کت های برند ماسیمو دوتی را با کفش های برمودا و کالج بپوشند. همینطور آخرین رنگ های پیشنهادی برند ماسیمو دوتی شامل خنثی، آبی و کرم و طوسی است. علاوه بر این در زمینه عطر نیز محصولات ماسیمودوتی توسط کمپانی Puig  به بازار عرضه می شود.

شرکت ماسیمو دوتی امروزه مالک شبکه‌ای از ۷۸۱ شعبه بوتیک در ۷۵ کشور جهان می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توردرا، اسپانیا قرار دارد. ماسیمو دوتی تعداد زیادی فروشگاه در اروپا دارد. ۲۲۹ مورد فقط در اسپانیا است و دارای ۱۱ فروشگاه در انگلیس می باشد که در جایگاه ۱۰ام قرار دارد. بزرگترین فروشگاه لندن در خیابان رجنت لندن است. ویژگی ویژه این فروشگاه خدمات طراحی و خیاطی شخصی آقایان در فروشگاه با دامنه قیمت بسیار مناسب است. مشتری می تواند از یک استایلیست شخصی بخواهد تا به آنها کمک کند تا چهره جدید شخصی داشته باشند. همچنین اولین فروشگاه آمریکایی این برند در نیویورک و در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن